مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

همایش استانی «فخر چهلم» در یزد برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از انتشار فراخوان مقاله همایش استانی «فخر چهلم» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی از انتشار فراخوان مقاله همایش استانی «فخر چهلم» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

 
وی بیان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آستانه دهه فجر، واکاوی آنچه که در این چهل سال گذشت و ارائه راهکارهایی در ادامه این مسیر پرفراز و نشیب امری لازم و ضروری است.
 
حسینی کوهستانی افزود: در همین راستا و به منظور تولید محتوای فاخر در حوزه انقلاب اسلامی، برگزاری همایش فخر چهلم در دستور کار قرار گرفته است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: این همایش در ۱۵ موضوع شامل ویژگی‌های خط امام خمینی (ره) و رسالت‌های ما، تشابهات سیره و سلوک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه سیاست داخلی و خارجی، تبیین شعارهای راهبردی انقلاب اسلامی، رسالت‌ نسل جوان و چالش‌های پیش رو، راهکارهای مشارکت جویی بیشتر مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی، نقش ولایت فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی، تبیین وتطبیق وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، احصاء و تبیین مؤلفه‌های اقتدار ملی، تبیین اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی با نگاه به مردم سالاری دینی و مؤلفه‌های آن، تطبیق ارزش‌ها ضد ارزش‌ها در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم (مبانی- ضرورت‌ها – راهکارها- موانع)، جابگاه و منزلت زن از منظر انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی بیداری مسلمانان و شکل گیری جبهه مقاومت و نظری به فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت طلبی برگزار می‌شود.
 
حسینی کوهستانی با دعوت از همه پژوهشگران و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی جهت ارسال مقاله به این همایش گفت: علاقه مندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ارائه چکیده و اصل مقالات اقدام کنند.
 
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این همایش باید مقالات خود را از طریق ایمیل به نشانی fakhr۴۰@tebyanyazd.ir ارسال کنند.
 
حسینی کوهستانی اظهار داشت: همچنین علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پورتال تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir مراجعه و یا با شماره ۷۲-۳۷۲۵۳۳۷۰ داخلی ۱۱۹ تماس حاصل نمایند.
 
وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه همایش فخر چهلم در فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود، افزود: به ۱۰ مقاله برتر همایش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات (کربلا معلی) اهدا و مقالات برگزیده در قالب کتاب مجموعه مقالات «فخر چهلم» منتشر می‌شود.
 
حسینی کوهستانی اضافه کرد: این همایش به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با مشارکت مدیریت حوزه‌های علمیه استان یزد، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان وحوزه هنری استان برگزار می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..