مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم تقدیر از مسئول و رابط گزینش هلال احمر استان :

کار در گزینش حساس است وباید با دقت وظرافت عمل بشود تا بهترین ها انتخاب شوند

به مناسبت ١٥ دی سالروز تاسیس هسته های گزینش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) از مسئول و رابط گزینش جمعیت هلال احمر استان یزد با اهدا لوح تقدیر شد .

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم تقدیر از مسئول  و رابط گزینش هلال احمر استان، اظهار داشت : کار در گزینش حساس است وباید با دقت وظرافت عمل بشود تا بهترین ها انتخاب شوند .

وی افزود :نیروهای انسانی بهترین سرمایه های سازمان هستند وتکریم همکاران موجب ایجاد انگیزه وایجاد فضای بانشاط در محیط کار می شود .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با تاکید بر اینکه نیروی انسانی هر نهاد و دستگاه به عنوان مهمترین رکن و سرمایه آن به شمار می رود، تصریح کرد: سازمانها و نهادها برای رسیدن به مرحله تعالی و ایده آل خود، به داشتن نیروی انسانی متخصص، متعهد، انقلابی و مومن نیاز دارند و برای تحقق این امر، کار گزینشگران نقش تعیین کننده ای دارد.

حرازی زاده از تلاش های مجموعه گزینش هلال احمر استان تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت : با استخدام و آمدن افراد ناکارآمد و نالایق در هر دستگاه و نهادی ممکن است در آینده مشکلات و زیان های جبران ناپذیری  بوجود بیاید، وگزینشگران با انتخاب افراد اصلح، شایسته و مومن می توانند از بوجود آمدن بسیاری مشکلات جلوگیری نمایند.  

قابل ذکراست: درپایان از خدمات ارزشمند آقای محمد حسین زارع بیدکی بعنوان مسئول گزینش و خانم شجاع الساداتی بعنوان رابط خواهران گزینش تقدیر بعمل آمد .

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..