سفارتخانه‌های ایران نسبت به معرفی انقلاب به کشورهای خارجی کوتاهی کردند

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باید به خوبی برای تمام جهانیان معرفی شود گفت: متأسفانه سفارت خانه‌های ایران نسبت به معرفی انقلاب به کشورهای خارجی کوتاهی کردند.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در جمع مردم بهاباد با اشاره به اینکه با حرکت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی شاهد یک حرکت بزرگ در دنیا بودیم اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی تمام ادیان دیگر متحول شدند و همه کسانی که در دنیا دست اندرکار بودند سیره و رفتار خود را عوض کردند.

 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه برکت وجود انقلاب اسلامی سبب نابودی بسیاری از نگرش‌هایی ضد خدایی شد گفت: بسیاری در دنیا فعالیت‌های شومی را طرح ریزی می‌کردند که مادیات را مبنای کار خود قرار می‌دادند و نسبت به خدا و معاد و آخرت کینه داشتند که با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر نگرش برخی از دست اندرکاران در دنیا، سبب نابودی آنها شد.
 
امام جمعه یزد اضافه کرد: احیای فطرت انسان‌ها و احیای وجود خدا در ذهن‌ها، افکار و جان‌های مردم بود که سبب شد امام خمینی (ره) بتواند راه پیروزی انقلاب اسلامی را هموار سازد.
 
وی یکی از نقاط ضعف در کشور را عدم معرفی انقلاب اسلامی و نشر آن در کشورهای دیگر دانست و تصریح کرد: متأسفانه سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی نسبت به معرفی انقلاب در کشورهای خارجی کوتاهی کردند و این در حالی بود که امام راحل به خوبی مردم دنیا را متوجه انقلاب اسلامی‌کرد ولی امروزه هم باز شاهد کوتاهی در معرفی و انتقال دستاوردها و اهداف انقلاب هستیم.
 
ناصری یزدی اثر تربیتی حضرت امام راحل را بسیار موثر عنوان کرد و اذعان داشت: امام راحل در آن زمان در تربیت نیروهای انقلابی می‌گفتند که کارهایتان برای خدا و رضایت پروردگار باشد و نه شخص، چون من چیزی از خود ندارم که شما بخواهید به خاطر من کاری را انجام دهید پس نیت کارهایتان حتما برای خدای متعال باشد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در قبل از پیروزی انقلاب، هر کشوری که می‌توانست از ایران استفاده می‌کرد و اوج ذلت را می‌دیدیم بیان کرد: امروزه ایران اسلامی عزتمند است و در تمام دنیا به اقتدار راه حق را در پیش گرفته است و مردم دنیا، ایران را کشوری بزرگ و بااقتدار می‌دانند که نشان از فعالیت‌های شایسته بعد از انقلاب تاکنون دارد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..