نایب رییس شورای شهر یزد تأکید کرد:

بودجه‌ای شورای شهر بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام متمرکز شود

نایب رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که بسیاری از طرح‌های نیمه تمام با مشارکت مردم قابلیت تکمیل دارند گفت: برنامه‌های بودجه‌ای شورای شهر یزد بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام متمرکز شود.

به گزارش یزدی نیوز«مرتضی شایق» در ۱۲۳ جلسه شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت ۱۲ دیماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان دارالعباده، اظهار کرد: رهبر انقلاب مردم یزد را انسان‌های بزرگ و روشن‌فکر دانست و به ترویج فرهنگ‌های یزد تأکید کردند.

 
با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف برق اظهار کرد: متأسفانه در برخی پارک‌ها، مجتمع‌های تجاری و مجموعه‌های تفریحی تعداد بسیاری از چراغ‌های نصب شده بدون مصرف تا صبح روشن است.
 
وی با بیان این که مسئولان و دست‌اندرکاران مدیریت اجرایی باید بیش از پیش نسب به جلوگیری از هدر رفت انرژی در استان و شهر یزد اقدام کنند، افزود: در بسیاری از مکان‌هایی که چراغ‌های آنها تا صبح روشن است هیچ کس رفت و آمد ندارد.
 
نایب رییس شورای اسلامی یزد مدیریت جدی پسماند شهر را یکی دیگر از ضرورت‌های اجرایی در خصوص استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود دانست و بیان کرد: طی جلسه‌ای با دادستان استان مقرر شد بحث جلوگیری از هدررفت پسماند با محوریت شهرداری و نظارت جدی دادگستری در دستور کار قرار گیرد.
 
شایق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های منسجم برای توسعه بیش از پیش یزد، گفت: پیشنهاد می‌کنم برنامه‌های بودجه‌ای شورای شهر یزد برای سال آینده به روی تکمیل طرح‌های نیمه تمام متمرکز شود.
 
وی اتمام طرح‌های نیمه تمام را یکی از جدی‌ترین مطالبات مردمی دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح‌های نیمه تمام با مشارکت مردم قابلیت تکمیل دارند. 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..