معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

رمز پیروزی تفکر انقلابی است نه نگاه به خارج

سردار نقدی گفت: دشمنان نظام اسلامی با تفرقه اندازی، اختلاف پراکنی و شبهه سازی قصد نابودی انقلاب را دارند.

به گزارش یزدی نیوزمعاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی به مناسبت دهه بصیر در مصلای قدس شهرستان تفت، نظام اسلامی را مردمی ترین انقلاب ها خواند و افزود: انقلاب های مختلف خیلی زود از هم پاشیده اند ولی انقلاب اسلامی ایران اکنون وارد چهلمین سال خود شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه رهبری امروز انقلاب کسی است که صددرصد شاخص های امام را قبول دارد و ذره ای از آرمان انقلاب و راه امام عدول نکرده است به توطئه های دشمنان پرداخت و گفت: دشمنان باراه اندازی ۸۰ ایستگاه رادیویی و ۱۹۵شبکه تلویزیونی مشغول فعالیت علیه ایران هستند و با تفرقه اندازی، اختلاف پراکنی  و شبهه سازی قصد نابودی انقلاب را دارند.
وی افزود بعد از چهل سال تهاجم فرهنگی، اکنون پیاده روی اربعین با شکوه هرچه بیشتر و با حضور میلیونی علیرغم مشکلات اقتصادی برگزار می شود
سردار نقدی افزود منافقانی که علیه اقتصاد فعالیت می کنند تا نگذارند اقتصادمقاومتی و درون زا شکل گیرد و رسانه هایی که قصد القای نا امیدی و ناکارآمدی نظام را دارند دو لبه قیچی هستند که علیه انقلاب فعالیت می کنند.
وی گفت: برخی با جوسازی و بزرگ جلوه دادن اختلاس ها سعی در ناکارآمد نشان دادن نظام دارند، در حالی که وقتی با آنها مقابله می شود کسی از قاطعیت نظام نمی گوید.
سردار نقدی افزود: وقتی اختلاس کننده سه هزار میلیاردی را اعدام کردند و اموال بیت المال را برگرداندند برخی رسانه ها تیتر زدند نخبه کشی و اینکه چرا کشور نمی تواند یک کارآفرین را تحمل کند!
 
سردار نقدی با بیان اینکه در زمان جنگ دست ما خالی بود ولی اکنون کشور ظرفیت های فراوانی اعم از انرژی، معدن و نیروی انسانی دارد که می تواند در جنگ اقتصادی پیروز شود و با فعال کردن پتانسیل هایی که داریم می توانیم جهشی چندین برابر جهش های قبلی داشته باشیم.
وی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، تفکر انقلابی و جهادی بوده اما با نگاه به خارج از کشور نمی توان به پیشرفت رسید و این که ما از رتبه۵۳ علمی به ۱۶رسیدیم  نشان می دهد که ما می توانیم
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..