دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی:

انتخابات هیات‌های رزمی یزد کاملاً سالم بود

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار کرد: خوشبختانه با طی شدن مراحل قانونی مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های رزمی استان یزد شاهد برگزاری انتخاباتی کاملاً سالم بودیم .

به گزارش یزدی نیوز«فرهنگ شادنیا» در مجموع انتخابات رییس هیات‌ ورزش‌های رزمی استان یزد ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در شهر جهانی یزد و دیدار با ورزشکاران رزمی این استان، گفت: هیات‌های استانی بازوان توانمند فدراسیون در توسعه و گسترش رشته ها رزمی در نقاط مختلف کشور هستند و خوشبختانه در استان یزد هم با برنامه‌ریزی و تلاش اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است که جا دارد از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تقدیر و تشکر شود . 

 
وی افزود: اختلاف نظرات در همه جا و در تمام سطوح مدیریتی دیده می‌شود ولی بیان انتقادها و مسائل، راه‌های خود را دارد که افراد باید مسیر درست و قانونی را طی کنند و بهتر این است که مسائل و مشکلات در خود خانواده هیات ورزش‌های رزمی بررسی و حل شود . 
 
دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار کرد: خوشبختانه با طی شدن مراحل قانونی مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های رزمی استان یزد شاهد برگزاری انتخاباتی کاملاً سالم بودیم و امیدوارم منتخب مجمع با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و  پتانسیل‌ها بدون در نظر گرفتن اختلافات در راستای ارتقاء هیات تلاش کنند . 
 
شادنیا با تاکید بر اهمیت مدال‌اور بودن رشته‌های زیرمجموعه این فدارسیون، گفت: رشته‌های رزمی از جمله سامبو، موی‌تای و پنجاک سیلات، ظرفیت المپییکی شدن را دارند و فدراسیون جهانی در تلاش است این رشته‌ها به سطح بین‌المللی وارد شوند . 
 
وی خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی با توجه به تعدد سبک‌ها و مدال‌های بی‌شمار امروزه در مسابقات مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت هستند و در این خصوص باید توجه ویژه به این ورزش‌ها داشته باشیم . 
 
این مسئول ادامه داد: در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۳۰ مدال از ۶۲ مدال ایران در ورزش‌های رزمی کسب شد، ضمن این که ازبکستان و اندونزی با کسب مدال‌های طلا در سبک ها کوراش و پنجاب سیلات توانستند در بین برترین‌های آسیا قرار بگیرند . 
 
دبیر فدراسیون ورزش های رزمی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همدلی و تلاش تمامی ورزشکاران ، مسئولین سبک ها ، پیشکسوتان و اعضاء هیات ورزش های رزمی استان یزد شاهد جهش قابل توجه این هیات باشیم و ما در فدراسیون حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد . 
 
گفتنی است؛ اعضای مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های رزمی استان یزد «کمال حرزاده» را با ۱۲ رای از ۱۳ آراء مآخوذه برای چهار سال به عنوان سکاندار این هیات انتخاب کردند.
 
در این مجمع، علاوه بر حرزاده، سیدمحمد حیدری ، محمدرضا زمانی ، فریده زارع زاده ، علی مقیمی و محمدامین معصوم زاده یزدی، نامزدهای سکانداری این هیات بودند که علی مقیمی از حضور در انتخابات انصراف داد و رای گیری میان پنج نامزد برگزار شد.
 
قابل ذکر است؛ تعدادی از ورزشکاران رزمی و مسئولان سبک‌ها با حضور در مجموعه ورزشی شهید نصیری و بیرون از محل برگزاری مجمع، خواستار بیان مسائل و نقطه نظرات خود بودند که با حضور نماینده آنها در مجمع، مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی شد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..