رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

اجرای طرح کاروان سلامت هلال احمر تفت در روستای شواز / ویزیت رایگان بیش از ۷۰ نفر از روستاییان در شواز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اجرای طرح کاروان سلامت در روستای شواز و ویزیت بیش از 70 نفر از روستاییان توسط داوطلبان هلال احمر شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : با هماهنگی های قبلی با دهیار روستای شواز و دعوت از تیم پزشکی و داوطلبان هلال احمر ، تیم کاروان سلامت از شهرستان متشکل از پزشک عمومی ، پیراپزشک ، کارشناس تغذیه ، روانشناس ، تکنسین دارویی و مربی آموزشی به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در روستای شواز حضور یافت .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : کاروان سلامت هلال احمر تفت در پایان فعالیت خود در مجموع بیش از ۷۰ نفر از مردم روستا را به صورت رایگان ویزیت کردند .

کهدویی با بیان اینکه ارزش ویزیت و داروهای توزیع شده در قالب این طرح بیش از ۲۱۷۸۰۰۰۰ ریال بوده است ،گفت :همچنین ۱۱ جفت کفش ، ۷ جفت دمپایی زنانه و مردانه ، ۷۰ دست پوشاک زنانه و مردانه و ۶ عدد کاپشن در مجموع به ارزش ۱۱۷۰۰۰۰۰ ریال که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان تفت تهیه شده بود در بین نیازمندان روستا توزیع شد .

وی افزود : ۱۰ بسته سبد کالای شامل (حبوبات ، ماکارونی ، سویا ، روغن مایع ، قند ، شکر ، کنسرو ماهی ، کنسرو لوبیا ، برنج و شیرینی ) به ارزش ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال نیز بین مردم منطقه محروم شواز توسط تیم کاروان سلامت هلال احمر تفت توزیع گردید.

این مقام مسئول با بیان اینکه در کنار این برنامه طرح نیابت و بازدید از خانواده بیماران نیازمنداجرا شد بیان داشت: از چند بیمار خانه نشین با انجام خدمات پزشکی  با اهداء شیرینی و سبد کالا  تجلیل ، و گفتگوی کوتاهی با آنان  انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : طرح کاروان سلامت از طرح های  ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم ، ارتقاء   و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می شود .

بخش نظردهی بسته شده است..