رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

ویزیت رایگان بیش از ۷۰نفر از روستاییان در شواز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اجرای طرح کاروان سلامت در روستای شواز و ویزیت بیش از ۷۰نفر از روستاییان تفت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزرئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: با هماهنگی های قبلی تیم کاروان سلامت از شهرستان متشکل از پزشک عمومی، پیراپزشک، کارشناس تغذیه، روانشناس، تکنسین دارویی و مربی آموزشی به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در روستای شواز حضور یافت.

 
جلیل کهدویی افزود: کاروان سلامت هلال احمر تفت در پایان فعالیت خود در مجموع بیش از ۷۰نفر از مردم روستا را به صورت رایگان ویزیت کردند.
 
کهدویی با بیان اینکه ارزش ویزیت و داروهای توزیع شده در قالب این طرح بیش از ۲۱۷۸۰۰۰۰ ریال بوده است گفت: همچنین ۱۱جفت کفش، ۷جفت دمپایی زنانه و مردانه، ۷۰دست پوشاک زنانه و مردانه و ۶عدد کاپشن در مجموع به ارزش ۱۱۷۰۰۰۰۰ریال که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان تفت تهیه شده بود در بین نیازمندان روستا توزیع شد.
 
وی افزود: ۱۰بسته سبد کالای شامل (حبوبات، ماکارونی، سویا، روغن مایع، قند، شکر، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، برنج و شیرینی) به ارزش ۱۰۰۰۰۰۰۰ریال نیز بین مردم منطقه محروم شواز توسط تیم کاروان سلامت هلال احمر تفت توزیع شد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه در کنار این برنامه طرح نیابت و بازدید از خانواده بیماران نیازمنداجرا شد بیان داشت: از چند بیمار خانه نشین با انجام خدمات پزشکی با اهداء شیرینی و سبد کالا تجلیل، و گفتگوی کوتاهی با آنان انجام شد.
 
وی گفت: طرح کاروان سلامت از طرح های  ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..