با پیش فروش استثنایی آپارتمان های نیارش گستر یزد، صاحب خانه شوید

تعداد محدودی از آپارتمان های عمارت نیارش 3 واقع در بلوار جمهوری کوچه شرق با قیمت و شرایط استثنایی پیش فروش می شود.

به گزارش یزدی نیوز  اطلاعات بیشتر را در سایت www.niareshgostar.com ملاحظه کنید یا با شماره تماس های ۳۸۲۷۵۱۵۵ و ۳۸۲۷۵۱۶۵ و یا همراه ۰۹۱۳۱۵۲۰۸۴۶ تماس بگیرید.

شرکت مهندسی نیارش گستر کویر در راستای سیاست های کلان کشور در امر مسکن در سال ۱۳۹۰ در شهر یزد به ثبت رسید. در ادامه فعالیت و پس از اخذ گواهینامه اشتغال به کار سازندگان مسکن و ساختمان از وزارت راه و شهرسازی پروژه های متعددی در بافت های تاریخی، فرسوده و جدید شهر یزد طراحی و اجرا گردید. همچنین شرکت با انجام به موقع و دقیق تعهدات خود در قبال مشتریان و پیمانکاران خود از یکطرف و با عدم تخلف ساختمانی ( زیربنا ، سطح اشغال ، فضای باز ، طبقات) در پروژه های ساختمانی خود از طرف دیگر ، توانست اعتماد مردم شریف استان یزد را جلب نموده و به شرکتی منحصر به فرد در زمینه های مذکور تبدیل گردد.

سند مالکلیت ۶ دانگ

صدور سند مالکیت شش دانگ برای مجتمع های مسکونی تابع شرایط خاصی از جمله گرفتن پایان کار و تائید مراجع قانونی نظارت بر حسن اجرای ساختمان مذکور است. با توجه به اینکه در عمارت نیارش ۳ سعی گردیده تخلفات ساختمانی صورت نپذیرد ، ملزومات صدور سند مالکیت به سرعت فراهم گردیده و در نتیجه پس از تکمیل ساختمان در اسرع وقت سند مالکیت شش دانگ به نام خریدار صادر خواهد شد.

لابی مجلل

عمارت نیارش ۳ دارای این فضای کاربردی و اثرگذار بوده و به طراحی آن توجه ویژه شده است.

   400 متر حیاط اختصاصی

در عمارت نیارش ۳ ضمن احترام به حقوق مصرف کننده با عدم تخلف ساختمانی سطح محوطه قانونی رعایت گردیده و فضای باز وسیع و دلنشینی برای مجموعه طراحی گردیده است.

تمام فضاها دارای نور طبیعی

در انتخاب زمین عمارت نیارش ۳ به این مهم توجه خاصی شده است به گونه ای که با انتخاب زمین دو نبش جنوبی امکان نورگیری از ۳ جبهه ساختمان تامین می شود و این یعنی خانه ای پر نور و دارای فضاهایی که همگی دارای نور مستقیم می باشند.

سالن ورزشی

وجود یک سالن ورزشی خانگی در مجتمع های مسکونی به بالا بردن سطح سلامت ساکنان کمک شایانی می نماید. در عمارت نیارش ۳ با استفاده از این فضا می توانید زندگی شادتر و سالم تری داشته باشید.

خواب مستر

اتاق خواب مستر اتاقی است که به اتاق خواب والدین نیز شهرت دارد و دارای حمام و سرویس بهداشتی مستقل است. در طراحی پروژه نیارش ۳ تا آنجایی که متراژ مفید واحدها اجازه داده است به طراحی و تجهیز این فضا توجه شده است.

فضای بازی کودکان

در طراحی عمارت نیارش ۳ با تامین فضای بازی کودکان تلاش شده سهم کوچکی در آرامش و نشاط زندگی شما داشته باشیم.

از دیگر امکانات این مجموعه می توان به سالن اجتماعات، پارکینگ و انباری اختصاصی، سرمایش و گرمایش اسپیلت و پکیج، آیفون تصویری، سیستم اعلان حریق، دوربین مداربسته، درب ضد سرقت، آنتن مرکزی، آسانسور ایتالیایی و… اشاره کرد.

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..