پیام سرپرست استانداری به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی و دوازدهم دیماه سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به یزد

سرپرست استانداری یزد به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی و دوازدهم دیماه سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به یزد پیامی صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» سرپرست استانداری یزد در این پیام آورده است:

 
تاریخ درخشان و پرتلالو ایران عزیز اسلامی، مشحون از روزها و لحظه هایی است که مظهر همبستگی ملی در دفاع از وحدت و یکپارچگی این سرزمین است و بی تردید نهم دیماه یکی از همین روزهاست؛ همان‌گونه که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از این روز به عنوان حماسه یاد کرده و آن را روز تجلی روح دیانتِ حاکم بر دل‌های مردم، روح ایمان ملت و مردم‌سالاری دینی ایرانیان بر می شمارند.
دوازدهم دیماه نیز یادآور سفر بابرکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان یزد است. روزی که جلوه‌ای زیبا از عشق و ارادت مردمان دارالعباده به مقتدا و مراد خویش در جای‌جای این استان به نمایش درآمد و حضور پرشکوه مردم، حمایتی بی دریغ و جانانه از آرمان های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زد.
اینجانب با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه نهم دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، و دوازدهم دیماه، سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری به استان، موفقیت همگان را در پیمودن راه روشن و الهی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..