“سواد آموزی ” مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در بحث آموزش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: سواد آموزی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در بحث آموزش است.

به گزارش یزدی نیوزعباسعلی دانافر در دیدار مدیران آموزش و پرورش استان یزد با آیت‌الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: فعالیت‌هایی که در حوزه سواد آموزی انجام گرفته یکی از بزرگ‌ترین افتخارات جمهوری اسلامی در این عرصه به شمار می‌رود.

 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های ما در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و به خصوص نسل چهارم انقلاب بیان کنیم و باید از این فرصت پیش آمده به خوبی بهره‌مند شویم.
 
وی با بیان اینکه سواد آموزی مبحث بسیار ارزشمند و بزرگی است که می‌توان به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به خوبی پرداخته شود گفت: استان یزد طی این سال‌ها در سطح کشور در بسیاری از شاخصه‌ها دارای جایگاه برتر و نمونه‌ای است که یکی از آنها در بحث سواد آموزی است.
 
دانافر خاطرنشان کرد: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیاز است که به نحوی عمل کنیم که بتوانیم دستاوردها و اهداف انقلاب را به نسل جوانی که با اتفاقات آن زمان آشنا نیستند انتقال دهیم و در این زمینه بکوشیم که از روش‌های نو و بدیع استفاده کنیم تا مخاطب نسبت به دریافت اطلاعات، از خود ذوق و اشتیاق نشان دهد و به جستجوی اطلاعات و تاریخ برود تا به نتیجه اصلی دست یابد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در پایان تصریح کرد: ان‌شاءالله امسال نیز به مانند سال‌های گذشته شاهد موفقیت دانش آموزان استان در رقابت‌های مختلف در سطح کشور باشند و بتوانند از این ظرفیت خود به بهترین شکل استفاده کنند و برای جمهوری اسلامی مثمر ثمر باشند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..