مدیر کل ورزش و جوانان یزد اشاره کرد؛

عزم جدی وزیر ورزش در خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این که در هیچ جای دنیا دولت‌ها مسئول تیم‌داری و باشگاه‌داری نیستند، گفت: واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی از اهداف دولت تدبیر و امید است.

به گزارش یزدی نیوز«مسعود شریعتی» با بیان این که خصوصی‌سازی یکی از مهمترین راهکارهای شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: از زمانی که دولت تدبیر و امید روی کار آمد، مسئله واگذاری شرکت‌های دولتی و میدان دادن به فعالیت‌های بخش خصوصی به یکی از مباحث روز تبدیل شد . 

 
وی افزود: از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم، وزارت ورزش تصمیم گرفت تا خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را عملی کند که با توجه به موضوعات مختلف در واگذاری این دو باشگاه پرطرفدار، زمان واگذاری طول کشیده در حالی که دکتر «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان عزم جدی برای تحقق این مهم دارد . 
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر این که قطعا واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی پیامدهای خوبی خواهد داشت، گفت: امیدواریم این مهم در بهترین شکل و با بهترین راه حل اجرا شود چرا که در هیچ جای دنیا دولت‌ها مسئول تیم‌داری و باشگاه‌داری نیستند و باید امور به مردم و بخش خصوصی واگذار و نتایج بهتر و مطلوب‌تری را به همراه داشته باشد . 
 
 
منبع:ایسنا یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..