برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران در یزد

دبیر برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران با اشاره به ضرورت دانش فنی مهندسی برق گفت: بیست و هفتمین دوره این کنفرانس 10 تا 12 اردیبهشت ماه 98 به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز«محمدتقی صادقی»  با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران اظهار کرد: این کنفرانس طی سه روز از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۸ به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود .

 
وی افزود: کنفرانس مهندسی صنعت برق ایران با هدف گسترش دانش فنی و همچنین ایجاد محیطی مناسب برای تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و تشویق مشارکت محققان برگزار می‌شود. 
 
دبیر برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس مهندسی برق ایران محورهای برگزاری این کنفرانس را الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، مهندسی پزشکی، صنعت و اقتصاد عنوان کرد و گفت: امسال قرار است بخش مسابقات و چالش ها برای اولین بار به این کنفرانس اضافه و مشکلات حل نشده بخش‌های مختلف صنعت برق بررسی شوند. 
 
صادقی تصریح کرد: در این کنفرانس چهار چالش در زمینه‌های مهندسی پزشکی، الکترونیک، توزیع انرژی الکترونیکی و شهر هوشمند نیز بررسی می‌شود .
 
این مسئول در ادامه با اشاره به حضور اساتید و دانشجویان شاخص کشور در رشته‌های مهندسی برق و کامپیوتر در این کنفرانس، خاطرنشان کرد: افراد شاخص در سطح بین المللی سخنرانان این کنفرانس هستند و قصد دارند تازه‌ترین پژوهش های خود را ارائه دهند .
 
این مسئول در پایان گفت: از میان مقالات ارسال شده پس از داوری، برترین آن ها در کنفرانس ارائه می‌شود .
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..