فرماندار تفت خبر داد؛

بهره‌برداری از ۲۶ طرح عمرانی، فرهنگی و رفاهی در تفت

فرماندار تفت رفع نیازه‌های معیشتی و مشکلات اقشار مختلف را مهمترین اولویت اجرایی فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در این شهرستان دانست و گفت:‌ در هشت ماه گذشته امسال 26 طرح عمرانی، فرهنگی،‌ اجتماعی و رفاهی با اعتباری بالغ بر 364 میلیارد تومان در شهرستان تفت افتتاح و بهره برداری رسیده است.

به گزارش یزدی نیوز«محمد محامدی» با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان تفت طی هشت‌ماهه گذشته اظهار کرد: در این مدت سعی شده با پیگیری، بعضی از مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف را رفع نماییم.

 
وی افزود: گازرسانی به روستاهای دهستان دهشیر، تکمیل آسفالت و راه‌اندازی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای با همکاری شهردار و شورای شهر و پیگیری روشنایی این مسیر و برگزاری جشنواره‌های مختلف برای معرفی محصولات و دستاوردها و صنایع‌دستی شهرستان از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان تفت است.
 
فرماندار تفت برگزاری جشنواره بانوی روستا در اسلامیه، جشنواره آلبالو و فراورده‌های آن در طزرجان، جشنواره فرهنگی و ورزشی امید و نشاط در روستای نصرآباد، برگزاری جشنواره توانمندی‌های بانوان روستایی در سانیج، جشنواره انار در دو بخش شهری و روستایی و جشنواره بادبادک‌ها را از جمله عناوین برنامه های اجرا شده در این شهرستان دانست و گفت:‌ در هشت ماه گذشته امسال ۲۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۶۴ میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری رسیده است.
 
محامدی در ادامه به برنامه‌های فرمانداری تفت به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: باید به‌طور ویژه و با توجه به شرایط خاص و تحریم‌های ظالمانه به بیان دستاوردها و عملکرد چهل‌ساله انقلاب اسلامی ایران برای عموم مردم و به‌ویژه نسل جوان بپردازیم .
 
این مسئول در پایان از مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و مسئول روابط عمومی اداره آموزش‌وپرورش‌ تفت به عنوان روابط عمومی‌های برتر ادارات این شهرستان تقدیر و قدردانی کرد. 
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..