نائب رییس کمیسیون امنیت ملی:

بالا بردن کارایی نظام به تفکری بسیجی‌وار نیاز دارد

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی به اهمیت چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:‌ امروز همگان باید همانند شرایط جنگ فکر کنند و بسیجی وار در جهت بالا بردن کارایی نظام تلاش کنند

به گزارش یزدی نیوز«کمال دهقانی فیروزآبادی» در نشست شورای اداری شهرستان تفت بابیان این‌که امروز کشور درگیر شدیدترین فشارهاست، اظهار کرد: در اوایل انقلاب به دنبال پشت سر گذاشتن بحران مشروعیت در کشور بودیم ولی اکنون در دوره اقتدار قرار داریم که مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

 
وی افزود: با توجه به جنگ اقتصادی که اکنون علیه کشور راه افتاده لازم است کارایی خود در زمینه‌های مختلف را ارتقاء دهیم.
 
نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که ما در زمینه‌های مختلف مانند صنایع موشکی و دفاعی پیشرفت خوبی داشتیم، گفت: نیاز است کشور درزمینهٔ مسائل و مشکلات داخلی نیز به کارایی لازم برسد.
 
دهقانی فیروز‌آبادی تصریح کرد: امروز همگان باید همانند شرایط جنگ فکر کنند و بسیجی وار در جهت بالا بردن کارایی نظام تلاش کنند.
 
نائب رییس کمیسیون امنیت ملی به چهل‌سالگی انقلاب اشاره و ادامه داد: در شهرستان تفت بسیاری از مناطق از نعمت گاز بهره‌مند و درزمینهٔ آب‌رسانی همگام‌های خوبی برداشته‌شده است.
 
این مسئول به طرح اصلاح حوزه‌های انتخابیه اشاره کرد و گفت: اضافه شدن دو نماینده به حوزه انتخابیه‌های استان و طرح استانی شدن انتخابات در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مصوب و قطعی شده و احتمال زیاد در صحن مجلس نیز رأی می‌آورد.
 
وی اظهار کرد: بر اساس این طرح یک نماینده ۱۵ درصد از آرای حوزه انتخابیه را باید کسب و بیشترین رأی را در استان داشته باشد.
 
رییس فراکسیون مناطق آزاد تجاری-اقتصادی مجلس گفت: این طرح سبب می‌شود به‌ جای این‌که نمایندگان درگیر منطقه‌گرایی شوند و کارهای شوراها را انجام دهند در سطح کلان نظارت داشته باشند که متأسفانه اکنون در مجلس نظارت اصولی بر روی دستگاه‌ها وجود ندارد و با اجرای این طرح این نقیصه رفع خواهد شد. 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..