در نشست خبری مدیر عامل و کادر فنی خاتم اردکان مطرح شد؛

بانوان والیبالیست اردکانی نیز صاحب تیم شدند/گروه سختی در مسابقات جهانی داشتیم

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم اردکان با اشاره به فعالیت‌های پشتوانه‌سازی و بومی‌سازی برای تیم لیگ برتری والبال خاتم اردکان، از تشکیل تیم بانوان خاتم در رده جوانان این رشته خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«ابوالفضل کارگر» در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی این باشگاه برای رقابت‌های مختلف در رده‌های گوناگون، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب ۷۰۰ اردکانی علاقه‌مند به ورزش والیبال در رده‌های سنی نونهالان تا جوانان، در حال فراگرفتن آموزش‌های پایه والیبال هستند . 

 
وی تصریح کرد: برنامه بومی‌سازی کامل تیم خاتم اردکان در رده جوانان باشگاه به صورت ۱۰۰ درصدی و در رده بزرگسالان دسته یک با حدود ۹۰ درصدی بازیکنان بومی در ترکیب تیم در حال انجام است و امیدواریم با تربیت بازیکنان آینده‌دار اردکانی به هدف بلندمدت خود یعنی معرفی مهره‌های موفق والیبال در کشور دست یابیم . 
 
کارگر به فعالیت باشگاه خاتم در بخش بانوان نیز اشاره کرد و گفت: تیم جوانان بانوان اردکان با عنوان «خاتم» برای حضور در مسابقات استانی و بزرگسالان شکل گرفته و حرکت ارزشمندی برای راهیابی مسابقات دسته یک کشور است.
 
وی تاکید کرد: با حمایت از سایر رشته‌های ورزشی قهرمانی نظیر شمشیربازی، دو و میدانی، بدن‌سازی و چند رشته انفردای دیگر، مدیران تیم خاتم اردکان به سمت باشگاه‌داری حرفه‌ای گام‌های بلندتری بر خواهند داشت . 
 
این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در مورد ظرفیت‌سنجی و شناسایی ظرفیت‌های والیبالی استان در مدارس نیز تصریح کرد: جهت استعداد‌یابی و پرورش استعداد‌های والیبال با آموزش و پرورش تفاهم‌نامه همکاری امضاء شده و به زودی شناسایی استعدادهای والیبال با حضور کارشناسان باشگاه خاتم در سطح مدارس شهرستان آغاز خواهد شد . 
 
وی به هزینه‌های باشگاه در فصل جدید نیز اشاره کرد و گفت: مجموع پرداختی قراردادها اعم از  بازیکنان و کادر فنی تیم لیگ برتری بزرگسالان خاتم اردکان مبلغی نزدیک به ۳۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و مجموع هزینه‌های باشگاه خاتم در مجموع تیم‌های لیگ برتر، دسته یک و تیم‌های پایه حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است . 
 
قهرمانی خاتم در لیگ برتر دور از دسترس نیست
 
«محمدرضا سالک» سرمربی جوان تیم خاتم اردکان نیز در این نشست با اشاره به آخرین شرایط نماینده استان در لیگ برتر والیبال مردان، تصریح کرد: هرچند در این فصل تیم با تاخیر زیادی شکل گرفت اما با همکاری هیات مدیره، بازیکنان خوبی در حد بضاعت باشگاه جذب تیم شدند . 
 
وی تصریح کرد: در مسابقات لیگ برتر علی‌رغم نداشتن دوران آماده‌سازی مناسب و زمان اندک تا شروع رقابت‌ها بلافاصله بعد از شکل‌گیری تیم، نتایج خوبی را تاکنون کسب کرده‌ایم . 
 
سالک با اشاره به این که خاتم اردکان در فصل جدید به دنبال قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و راهیابی به مسابقات حذفی مرحله دوم این رقابت‌هاست، تاکید کرد: به قهرمانی لیگ برتر می‌اندیشیم و آن را دور از دسترس نمی‌بینیم چرا که هم بازیکنان هم کادرفنی در نیم فصل دوم شرایط مطلوب تری را تجربه خواهیم کرد . 
 
وی به مسابقات جهانی و نتایج تیمش نیز اشاره کرد و گفت: در مسابقات جهانی در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و مسابقه با تیم‌های حرفه‌ای از کشورهای صاحب‌نام والیبال دنیا از جمله ایتالیا، لهستان و برزیل، کار ساده‌ای نبود . 
 
سالک تصریح کرد: گرفتن بیش از ۲۰ امتیاز در برخی از ست‌ها  هنگامی که تیم‌های حریف به تمام معنا حرفه‌ای بودند، کار بزرگ بازیکنان خاتم بود.
 
سرمربی خاتم اردکان در پایان نیز عنوان کرد: کادر فنی و سرپرستی تیم تاکنون عاشقانه و با کمترین دستمزد، از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و پا به پای بازیکنان خود با هدف کسب بهترین نتیجه‌ها و شادی دل هوادارن خود در هر بازی تمام تلاش خود را به کار بسته و خواهند بست. 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..