«بالاترین پیشنهاد» در حوزه هنری یزد اکران می‌شود

در شصت و ششمین نشست اکران و تحلیل فیلم حوزه هنری یزد، فیلم سینمایی «بالاترین پیشنهاد» محصول سینمای ایتالیا اکران و تحلیل می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا غفاریان» اظهار کرد: در شصت و ششمین نشست باشگاه فیلم این مرکز، فیلم سینمایی «بالاترین پیشنهاد» به نویسندگی و کارگردانی جوزپه تورناتوره اکران و با حضور دکتر محمود دهقان هراتی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از اهالی سینما تحلیل می‌شود .

 
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد افزود: این فیلم محصول سال ۲۰۱۳ سینمای ایتالیا است که در ژانر درام، جنایی و معمایی تولید شده و جفری راش، جیم استرجس، سیلفیا هوکس و دونالد ساترلند بازیگران آن هستند .
 
خلاصه داستان: یک دلال بزرگ آثار هنری کلکسیونِ ارزشمندی را دور از چشم دیگران برای خود فراهم کرده‌است. او طی سال‌ها آثار هنری باارزش دیگران را با کم‌ترین قیمت خریداری کرده‌ است. پس از مدتی، زن جوانی وارد زندگی او شده و آن‌ها به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند و … .
 
این اثر یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۳ است که دیدنش به همه به ویژه علاقه‌مندان سینما توصیه می‌شود .
 
گفتنی است؛«بالاترین پیشنهاد» سه‌شنبه ۲۰ آذر‌ماه، ساعت ۱۸در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی به روی پرده می‌رود و در ادامه مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..