نشست مشترک کارگروه فرهنگی وتبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانهای سمنان و یزد

اعضای کارگروه فرهنگی وتبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانهای سمنان و یزد در این نشست به تبادل نظر در خصوص پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و حمایت از کالای ایرانی پرداختند.

به گزارش یزدی نیوز،دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در این نشست با تاکید بر مثلث تولید داخلی،مصرف داخلی و صادرات کالای داخلی در اقتصاد مقاومتی به نقش مخرب قاچاق در این سه محور تاکید کرد و خواستار فرهنگ سازی برای پیشگیری از مصرف کالای قاچاق و خارجی  دربین اقشار مختلف جامعه شد .

 
ترحمی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق وارز استان یزددر این نشست با تشریح برنامه های استان برای مقابله با ترانزیت و دپوی کالا ی قاچاق و ارز وعرضه کالا گفت: در بحث عرضه با توجه به اعتقاد کسبه یزد به پول حلال براساس پرونده های قضایی از سال ۹۲ تا کنون حتی یک مورد کسبه عامدانه به عرضه کالای قاچاق نپرداخته اند.
 
 جانشین دبیر ورئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق استان سمنان در این نشست با تشریح برنامه های فرهنگی استان برای مقابله با قاچاق و ارز گفت: اصلاح فرهنگ اقتصادی از طریق مبارزه با تجمل گرایی واسراف و استفاده نادرست از درآمدها نقش مهمی در پیشگیری ازمصرف کالای قاچاق و عرضه آن ایجاد می کند
 
هاشمی افزود:  در این راستا کارگروه فرهنگی وتبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان از تمام دستگاه های تبلیغاتی وفرهنگی استان برای اطلاع رسانی ومبارزه با قاچاق کالا به منظور حمایت از اشتغال کارگران ایرانی ومصرف کالای ایرانی استفاده کرده است.
 
قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان ودبیر کارگروه فرهنگی وتبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان گفت: این کارگروه تا آبان ماه سال جاری ۱۷۳ مصوبه داشته که  به منظور مقابله فرهنگی با قاچاق کالا و ارز ومصرف کالای ایرانی  ودرحال اجراست.
 
نشست مشترک کارگروه فرهنگی وتبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانهای سمنان و یزد به همت صدا و سیما مرکز یزد ودر سالن اجتماعات مرکز یزد برگزار شد .
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..