فناوری اطلاعات ضامن بقا و تداوم فعالیت های اثربخش در سازمان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد ارتباطات و فناوری اطلاعات را ضامن بقا و تداوم فعالیت های اثربخش در سازمان دانست و بر گسترش فعالیت های استان در مسیر تحقق دولت الکترونیک تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزکمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک استانداری  با حضور « علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد و مشارکت فرمانداران از طریق ویدئو کنفراس تشکیل جلسه داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی، فناوری اطلاعات ضامن بقا و تدوام فعالیت های موثر در یک سازمان است و بدون بهره مندی از آن، امکان استفاده از روش های نوین و رقابت با سازمان های دیگر وجود ندارد.
«علی زینی وند» افزود: با توجه به حرکت کشور در مسیر تحقق اهداف دولت الکترونیک و  توانمندی های استان در زمینه دانش و فناوری،کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک نیز باید به شکل فعال تری عمل کند.
زینی وند خاطرنشان کرد: زیرساخت های استانداری و فرمانداری ها در این حوزه مورد بازبینی و بروزرسانی قرار گیرد و از سوی دیگر برای تقویت ردیف بودجه تعمیرات و نگهداری فرمانداری ها در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری و اقدامات موثری انجام شود.
وی اظهار داشت: یزد می تواند به عنوان استانی پیشران و الگو در زمینه تقویت تجهیزات و گسترده دامنه خدمات با بهره گیری از دانش روز و نیروهای متخصص ایفای نقش نماید.
معاون استانداری یزد بیان کرد: تقسیم وظایف به شکل تخصصی در فرمانداری ها و استانداری با عنوان هر کارشناس یک سرویس و بهره مندی از توان تخصصی کارشناسان فعال در زمینه فناوری اطلاعات امری اثرگذار است و علاوه بر سرعت بخشی به این موضوع،کیفیت خدمات را نیز تقویت می کند.
زینی وند افزود: در موضوع تقسیم ارائه هر خدمت و پشتیبانی در مجموعه استانداری و فرمانداری ها توسط یک کارشناس به سراسر استان،زمانبندی موثر،آموزش،مهارت افزایی و تعریف مدلی تعاملی و کارآمد ضروریست تا این رویکرد با نتایج خوبی روبه رو شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در پایان گفت: فعال سازی سامانه مدیریت اسناد زمینه ذخیره سازی،بازیابی،جستجوی سریع و قابل انعطاف اطلاعات را فراهم می سازد و برای اجرای موفق این موضوع نیز فرهنگ سازی اداری و آموزش پرسنل برای سرعت بخشی به اجرای فراگیر سامانه نیازمند توجه است.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..