محسن جاور:

تالار شرف ‌الدین‌علی، مزاحمتی برای مراجعان کتابخانه ندارد

مسئول برگزاری نمایش کمدی خشوک‌شو با اشاره به گلایه برخی مراجعان کتابخانه مبنی بر صدای زیاد و مزاحم این برنامه، تاکید کرد: صدای این برنامه بسیار ناچیز است به طوری که حتی در سالن مطالعه کتابخانه نیز شنیده نمی‌شود و به هیچ وجه آزاردهنده نیست.

به گزارش یزدی نیوز«محسن جاور» مدیر گروه هنری پیوند با بیان این که برنامه‌ی مذکور هیچ گونه مزاحمتی برای مطالعه‌کنندگان کتابخانه شرف الدین علی یزدی ایجاد نکرده است، اظهار کرد: این تالار از ۲۵ سال قبل تاکنون میزبان برگزاری برنامه‌های گوناگونی بوده و طرح چنین مشکلی واقعیت ندارد . 

 
وی افزود: بررسی‌های میدانی انجام شده در روزهای اخیر که با مراجعه به سالن مطالعه کتابخانه انجام شد، نشان داد که در حالت حداکثر صدای اجرای نمایش مذکور تنها بسیار ناچیز صدای موزیک برنامه تنها در محوطه کتابخانه شنیده می‌شود و این صدای ناچیز حتی به سالن مطالعه هم نمی‌‌رسد که بتواند برای مراجعان آزاردهنده باشد.
 
این مسئول با اشاره به استقبال بسیار چشمگیر مردم و علاقمندان از این برنامه فرهنگی شاد، تصریح کرد: حرف و حدیث‌های ایجاد شده راه‌حل مناسبی برای تعطیل کردن این برنامه که با هدف شادی مردم یزد مهیا شده، نیست و خوب بود که آنهایی که در این باره گلایه داشتند، قبل از طرح آن از طریق رسانه، موضوع را با متولیان این برنامه در میان می‌گذاشتند.
 
وی با اشاره به این که کمبود سالن نمایش در شهر یزد علت انتخاب تالار شرف الدین علی برای اجرای برنامه به رغم مشکل فضای محدود و نبود پارکینگ بوده است، تاکید کرد: اگر واقعاً این برنامه عامل بازدارنده‌ای برای مطالعه مراجعان کتابخانه است این سئوال مطرح می‌شود که پس چرا مسئولان و کتابداران کتابخانه در این برنامه شرکت می‌کنند؟
 
جاور به سابقه ۲۵ ساله فعالیت‌های هنری خود اشاره و تصریح می‌کند: من همانند بسیاری از هنرمندان دیگر یزد در این سالن بزرگ شده‌ و تاکنون برنامه‌های زیادی را در همین سالن اجرا کرده‌ام و شاید استقبال از این برنامه شاد و مفرح زمینه برخی شیطنت‌های ایجاد شده بوده باشد.
 
این هنرمند عرصه نمایش استان در پایان نیز خاطر‌نشان کرد: این برنامه شاد و مفرح به مدت یک ماه برا مردم یزد اجرا می‌شود و امیدواریم میزبان خوبی برای مردم دیارمان باشیم.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..