معاون فرهنگ دینی و سازمانی قوه قضاییه:

۱۶ هزار نفر متسابق قرانی در قوه قضاییه به رقابت پرداختند

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه گفت: همه ساله مسابقات قران کریم در چهار مرحله در قوه قضاییه برنامه‏‏ریزی می شود که امسال بیش از 16 هزار نفر در این مسابقات شرکت کردند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد مسعود معصومی لاری» در آیین اختتامیه مرحله استانی مسابقات قران کریم قوه قضاییه در استان یزد، اظهار کرد: مسابقات قران کریم قوه قضاییه به گونه ای برنامه ریزی شده است که کارکنان و خانواده ها در کل سال درگیر مسابقات قرانی باشند و اتصالشان به قران را از دست ندهند که از این رو در فصل بهار مرحله شهرستانی، در تابستان مرحله استانی، در پاییز مرحله مقدمات کشوری و در زمستان نیز مرحله نهایی کشوری برگزار و نفرات برگزیده کشور معرفی خواهند شد.

 
وی به سطح بسیار بالا و برگزاری کیفی مسابقات قران کریم در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با نظر شورای عالی توسعه مسابقات قران کریم، قوه قضاییه مقام اول را در میان دستگاه های برگزار کننده مسابقات قران کریم در کشور کسب کرد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: امروز با برگزاری با کیفیت مسابقات قران کریم در قوه قضاییه، متسابقین در طراز مسابقات قران اوقاف محسوب می شوند و به طور مستقیم به مسابقات اوقاف راه می ‎ یابند.
 
وی مسابقات قران کریم در قوه قضاییه را نماد فعالیت های قرانی در این قوه ذکر و بیان کرد: فعالیت‏‎های قرانی قوه قضاییه در مسابقات قران خلاصه نمی‏‎شود و بسیاری از برنامه‏‎های آموزشی، تبلیغی و ترویجی دیگری در حوزه قران در معاونت فرهنگی قوه قضاییه تدوین، تبیین و اجر می ‎ شود.
 
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه افزود: استان یزد در امور قرانی و شرکت در مسابقات قران از جمله استان ‎ های پیشرو در کشور است به طوری که تعداد متسابقین قرانی و افرادی که حائز رتبه شده اند، در این استان با تناسب جمعیت نسبت به سایر استان ‎ ها مؤیِّد این موضوع است.\
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..