در مراسم اختتامیه :

برگزیدگان بیست و نهمین دوره رفاقت مهر کشوری در بخش برادران در یزد معرفی شدند

مراسم اختتامیه بیست‌ونهمین دوره مسابقات رفاقت مهر در بخش آقایان به میزبانی یزد برگزار و در این مراسم از برگزیدگان تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر با حضور رئیس سازمان جوانان هلال احمر، بهداد سلیمی از ورزشکاران به‌نام کشور و جمعی از مسئولان استان در سالن همایش‌های هلال احمر یزد برگزار شد.

این رقابت‌ها امسال در دو بخش بانوان و آقایان به مدت ۱۰ روز به میزبانی استان یزد برگزار شد که مراسم اختتامیه مسابقات خواهران هفته گذشته برگزار شد و دیشب نیز با برگزاری مراسم اختتامیه، از برگزیدگان در بخش برادران تجلیل شد.

در بخش مسابقات جنبی این دوره از رقابت‌ها، استان های زنجان و کرمان به عنوان برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

این رقابت‌ها که در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد، سه گروه شامل صلح، دوستی و مهرورزی شرکت کردند که در هر گروه سه استان به عنوان استان‌های برگزیده معرفی شدند.

در گروه صلح تیم‌های مازندران، اردبیل و یزد برتر شدند، در گروه دوستی استان‌های تهران، آذربایجان غربی و کرمان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و در گروه مهرورزی نیز استان‌های آذربایجان غربی، کرمان و گلستان برگزیده شدند.

اما استان‌های برتر در بیست و نهمین دوره رفاقت مهر به ترتیب استان‌های آذربایجان غربی، تهران و کرمان شناخته شدند.

تیم جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این دوره از رقابت‌ها به عنوان تیم برتر بشردوستی مورد تجلیل قرار گرفت.

در بیست و نهمین دوره رقابت‌های رفاقت مهر در مجموع ۶۰۰ نفر از جوانان هلال احمر از سراسر کشور حضور داشتند که نیمی از این تعداد را خواهران و نیمی دیگر را برادران تشکیل می‌دادند.

مسابقات ملی رفاقت مهر در بخش‌های اسکان اضطراری، حمل با تجهیزات، حمل بدون تجهیزات، CPR، ارزیابی مصدوم، آتل‌بندی و باندا‍ژ برگزار شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..