در سال جاری؛

۳ مجتمع بین‌راهی در استان یزد احداث شد

معاون فنی و بهره‌برداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: استان یزد توانست به احداث سه مجتمع بین‌راهی در سال ۹۷، عنوان برتر را در بین استان‌های مختلف کشور از آن خود کند.

به گزارش یزدی نیوزحامد معتمدی  با اشاره به ارزیابی‌هایی که هر سال توسط مرکز مدیریت راه‌های کشور از ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در سراسر استان می‌شود، اظهار داشت: در ارزیابی مهرماه سال جاری که توسط این مرکز انجام شد، استان یزد مفتخر به دریافت رتبه سوم کشوری در بین استان‌های منطقه دو شد.

 
وی بیان کرد: در این ارزیابی شاخص‌هایی همچون پروژه‌های ترددشماری، ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت، مدیریت ناوگان امدادی، تلفن ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر پایش شده است.
 
معتمدی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده از مرکز مدیریت راه‌های کشور، استان‌های یزد و کرمانشاه در سه ماهه منتهی به مرداد ماه سال جاری، با شش پله صعود دارای بهترین عملکرد در بین استان‌های کشور بوده‌اند.
 
وی افزود: اداره فنی و نظارت معاونت فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد نیز در بحث سرمایه‌گذاری‌ مجتمع‌های بین راهی با رشد ۱۴۴ درصد، در هشت ماهه سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، دارای بیشترین رشد در بین ادارات و واحدهای سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که به دستور مدیرکل این راهداری استان، مقرر شد از این اداره و کارشناسان آن تقدیر به عمل آید.
 
معاون فنی و بهره‌برداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: این معاونت در زمینه تعداد مجتمع‌های بهره برداری شده با بهره‌برداری از سه مجتمع ولی‌عصر (عج) بافق، پارس و باغ ایرانی در اردکان دارای عملکرد بسیار مطلوب در بین استان‌های کشور در زمینه تعداد مجتمع‌های بهره برداری شده در سال ۹۷ بوده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..