تبیین دستاوردهای انقلاب نیازمند گفتمانی خلاقانه و اثرگذار است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به رویکرد منسجم و یکپارچه در برنامه های مربوط به کمیته مدیریت شهری و فضاسازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، مطرح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب نیازمند گفتمانی خلاقانه و اثرگذار است.

به گزارش یزدی نیوزدر جلسه ای با حضور « محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و شهرداران سراسر استان زمینه های فعالیت کمیته مدیریت شهری و فضاسازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد هم اندیشی و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بیان کرد: امروز در فضای جامعه شاهد تخریب ها و تاکید بر برخی کاستی ها هستیم که بسیاری از این موضوعات ریشه های بیرونی داشته و کشور را در ابعاد مختلف نشانه گرفته است.
«محسن صادقیان» افزود:چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای توجه به ابعاد،دستاوردها و افتخارات است تا بتوان در مقابل منفی پردازی های یکسویه دشمنان با گفتمانی مناسب به بیان عملکرد و توانمندی های کشور پرداخت.
صادقیان گفت: با توجه به اینکه بسیاری از  فعالیت ها مورد غفلت واقع شده و یا با بیانی نامناسب در جامعه عرضه شده اند،کمیته های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در زیر مجموعه معاونت عمرانی به ویژه شهرداری ها برای همفکری و تلاش در ارائه برنامه های جذاب و خلاقانه پیشگام شوند.
وی خاطرنشان کرد:کمیته های عمران،روستایی و فضاسازی شهری با تجمیع  پیشنهادات رویکردی مسنجم و یکپارچه برای ارائه برنامه های ویژه دهه فجر طراحی و بر این اساس توانمندی های مختلف نیز به اشتراک گذاشته شود تا فعالیت های جامع و اثرگذاری شکل گیرد.
معاون استانداری یزد اظهار داشت:بیان افتخارت ،تجربه ها و تجلیل از شهرداران ادوار گذشته از برنامه های دیگری است که توجه به آن  از سوی شهرداری ها حائز اهمیت می باشد و  تقویت همدلی و اشتراک تجربه هایی ارزشمند هموارسازی مسیر پیش رو را به همراه دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در پایان بیان کرد:در جلساتی با حضور شهرداران و مسئولان کمیته ها برنامه های پیشنهادی را جمع بندی و در جدولی با زمان بندی و قالب مشخص تنظیم گردد تا با تاکید بر دستاوردهای کشور و گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب در این ایام برنامه هایی مناسب ارائه شود.
در این جلسه توجه شهرداران به نامه وزیر کشور و دستورالعمل کمیته مدیریت شهری و فضاسازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..