تصویب یک طرح پرحرف و حدیث در شورای شهر یزد

اعضای شورای شهر یزد با کمک 650 میلیونی به نماینده مردم یزد واشکذر بابت بدهی تیم فوتبال منحل شده وحدت یزد موافقت کردند.

به گزارش یزدی نیوزدر نشست شورای اسلامی شهر یزد، اعضا با با ۶ رای موافق، ۲ رای مخالف ویک رای ممتنع این طرح را تصویب کردند.

 
 ونوس عامری در مورد علت موافقت با این طرح گفت : مشکلی در فوتبال شهر وجود داشته که این مشکل مربوط به شهر است نه شخص. بر همین مبنا ما تصمیم گرفتیم که با پرداخت این مبلغ موافقت کنیم.
 
 مرتضی شایق از مخالفان این طرح گفت :  نماینده یزد و اشکذر  مدعی است ۶۰ قطعه زمین از آقای عظیمیان که ۱۰ قطعه برای ورزش و ۵۰ قطعه برای شهرداری است وصول کرده است. نایب رئیس شورای شهر یزد افزود حتی اگر بگوییم این طرح قانونی است  هنوز به شهرداری زمینی واگذارنشده است که ما به این پرداخت نظر مثبت بدهیم. شایق از مسئولان خواست بر مصوبات شورا نظارت کنند و ببینند طرح های تصویبی قانونی است یا خیر.
 
شورای اسلامی شهر یزد در دور چهارم با ضمانت بانک ملی مبلغ ۵۰۰ میلیون به نماینده یزد واشکذر بابت سرپرستی تیم فوتبال یزد پرداخت کرده بود . پانزدهم مردادماه ۱۳۹۶ شورای اسلامی شهر یزد در دور پنجم موفق شد پانصد میلیون قرض خود را از بانک وصول کند. نهایتا با رایزنی ها و تعاملات نماینده یزد و اشکذر با شورای شهر یزد ، شورا با پرداخت این مبلغ به اضافه بهره بانکی آن که حدود دویست میلیون تومان می شود به نماینده یزد و اشکذر بابت بدهی تیم فوتبال منحل شده یزد موافقت کرد.
 
گفته می شود نماینده یزد و اشکذر تلاش کرده تا درامدهای شهرداری از محل زمین شهری وصول شود. موضوعی که طی کردن مسیر قانونی آن دشوار بوده است. در این خصوص موسوی می گوید اداره کل راه و شهرسازی باید بابت زمین های شهری که واگذار می کند سهمی را به شهرداری بدهد که این طلب مدت هاست که باقی مانده بود . وی می گوید کاری که ما کردیم این بود که رابطه را تسهیل کردیم و این منبع درامد برای شهرداری حاصل گردید. بنابراین وقتی منبع درامد تامین گردید انتظار می رود شهرداری نسبت به ورزش حرفه ای و علی الخصوص فوتبال همت بگمارد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..