جذب بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط شبکه تعاون روستایی یزد

مدیر کل تعاون روستایی استان یزد از جذب بالغ بر 260 میلیارد ریال تسهیلات توسط شبکه تعاون روستایی این استان در نیمه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«علی جهازی» در این باره افزود: این تسهیلات از محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی توسط شبکه تعاونی‌ها و تشکل‌های روستایی و کشاورزی استان یزد جذب و در جهت تامین نقدینگی مورد نیاز شبکه تعاونی‌ها و تشکل‌های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی استان یزد هزینه شده است . 

 
وی اظهار کرد: این تسهیلات توسط ۹۱ تعاونی و تشکل متقاضی و واجد شرایط تحت نظارت سازمان تعاون روستایی اعم از روستایی، کشاورزی و تولید در قالب تسهیلات قرض الحسنه و سایر عقود اسلامی برای تامین نهاده‌های کشاورزی، خرید محصولات کشاورزی و تولید بذر اصلاح شده دریافت شده است.
 
جهازی در مورد جذب تسهیلات توسعه پایدار روستایی نیز خاطرنشان کرد: در سال جاری در زمینه جذب تسهیلات توسعه پایدار روستایی مجموع شش طرح پیگیری و در سامانه کارا ثبت شده است.
 
به گفته‌ی وی، طرح‌های مذکور در کارگروه شهرستان و استان بررسی و تاکنون سه طرح ایجاد کشتارگاه صنعتی شرکت تعاونی کشاورزی بلدرچین میبد، واحد خوراک دام شرکت تعاونی کشاورزی دامداران تفت و واحد بسته‌بندی عسل شرکت تعاونی زنبورداران شهرستان تفت تصویب شده است که در مرحله معرفی به بانک، تکمیل پرونده بانکی و تامین وثیقه هستند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..