رونمایی از ضدباج افزار بومی رنسام پاد پیشگامان کی پاد با حضور رییس سازمان پدافند غیر عامل

در نمایشگاه صنعت بومی پدافند سایبری از محصول ضدباج افزار بومی رنسام پاد و نرم افزار بومی مدیریت امنیت اطلاعات ISMS (اینفوپاد) شرکت پیشگامان کی پاد با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، پنجمین دوره نمایشگاه صنعت بومی پدافند سایبری با حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شد. در این نمایشگاه از محصول ضدباج افزار بومی (رنسام پاد) و نرم افزار بومی مدیریت امنیت اطلاعات ISMS (اینفوپاد) رونمایی شد. همچنین جدیدترین محصولات بومی در حوزه‌های فناوری‌های نوین سایبری، امنیت اطلاعات، بانکداری الکترونیک، سامانه های کنترل صنعتی، حفاظت الکترونیک و الکترومغناطیس عرضه شده است.
هدف از برگزاری نمایشگاه شناسایی و همراهی با شرکت‌های فناوری در حوزه امنیت سایبر بوده است.
غرفه پیشگامان کی پاد در سالن ۱۴ نمایشگاه تا ۱۴ آذرماه پذیرای علاقه مندان است.
گفتنی است، امروزه با نگاه به جنگ‌های اخیر در دنیا، تلفیقی از جنگ‌های نظامی و سایبری مشاهده می‌شود به طوری که جنگ سایبری به عنوان شروع یک حمله ترکیبی و یا مکمل جنگ در حوزه های دیگر در راهبردهای کشورهای دارای قدرت سایبری به خوبی مشاهده می‌شود. از این رو نگاه متفاوت به جنگ‌های پیش‌رو با رویکرد جدید برای دفاع سایبری اجتناب ناپذیر است.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..