تجلیل از فعالان حوزه نماز

در چهارمین اجلاس استانی نمازبا حضور جمعی از ائمه جمعه ،مدیران استان و فرمانداران در مهریز از فعالان و برنامه سازان در حوزه نماز با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوزنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این اجلاس با اشاره به جایگاه نماز در زندگی انسان گفت : برای اینکه ارزشهای الهی حاکم شود باید به نماز در همه عرصه ها توجه و در مسیر تبیین آن تلاش کرد

 
آیت الله ناصری افزود: ضروری ترین مساله در نماز و رونق آن، با عمران در ساختار مساجد و همچنین برنامه ریزی در زمینه مسائل آموزشی نماز در مهد کودک ها و مدارس محقق می شود .
 
طالبی سرپرست استانداری هم در این اجلاس به جایگاه مدیران در نشر و گسترش ارزشهای دینی اشاره کرد و گفت: قوت بخشی به محتوای برنامه ها ،توجه و اولویت بندی مخاطبان و هم افزایی برنامه ها در حوزه دینی از جمله برنامه های در دست اجرا برای گسترش فرهنگ نماز است.
 
حجت الاسلام حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان هم با اشاره به اینکه اجلاس استانی نماز با عنوان شیوه ها و مهارتهای دعوت به نماز برپا شده است، زحمات فعالان حوزه نماز را پاس داشت و گفت :در راستای ترویج فرهنگ نماز تلاشهای ارزشمند و خداپسندانه ای انجام شده است که شایسته تقدیر است.
 
در اجلاس استانی نماز، از کتاب "ساختمان زندگی خود را ایمن بسازید" هم رونمایی شد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..