قیمت میوه در بازار یزد کاهش یافت

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد با اشاره به کاهش 10 درصدی قیمت برخی از اقلام میوه در یزد، روند کاهشی قیمت‌ها تا پایان هفته جاری را پیش‌بینی کرد.

به گزارش یزدی نیوز«حسین مشرف»  با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی میوه در یزد در هفته جاری، اظهار کرد: با این وجود امکان کاهش قیمت در برخی از اقلام تا اواخر هفته جاری نیز وجود دارد.

 
وی در مورد برخی از اقلام تصریح کرد: انواع خیارسبز حدود ۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشته‌اند به طوری که خیارسبز مینی ۴۰۰۰ تومان و خیارسبز گلخانه‌ای ۳۵۰۰ تومان در میادین تره بار عرضه می‌شود.
 
این مسئول با بیان این که اقلامی مانند پیاز نیز کاهش قیمت داشته و پیاز زرد ۱۸۰۰ و پیاز قرمز ۲۰۰۰ تومان در بازار یزد عرضه می‌شود، گفت: سیب زمینی با کاهش قیمت به ۲۱۰۰ تومان تا ۱۵۰۰ تومان رسیده ولی قیمت گوجه دوباره افزایش یافته و به ۴۲۰۰ تومان مربوط به گوجه مرغوب بوشهری رسیده است.
 
وی با بیان این که انواع پرتقال نیز به دلیل فراوانی در عرضه، کاهش قیمت داشته است، گفت: در حال حاضر پرتقال معمولی ۲۵۰۰ تومان، پرتقال والنسیا ۳۰۰۰ تومان و پرتقال واشنگتنی بین ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان در میادین تره‌بار عرضه می‌شود، نارنگی نیز پس از کاهش قیمت بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد.
 
مشرف در مورد قیمت سیب درختی نیز خاطرنشان کرد: این میوه نیز علی‌رغم کاهش عرضه، نسبت به هفته پیش تغییر محسوسی در قیمت نداشته و همچنان بین ۳۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان در میادین تره بار عرضه می‌شود.
 
وی تغییرات قیمت سبزیجات خوردن را تا ۲۱۰۰ تومان و سبزیجات خورشتی را نیز ۲۳۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: کلم قرمز ۳۱۰۰ تومان، کلم برگ ۱۷۰۰ تا ۱۹۰۰ تومان و کاهو نیز ۱۵۵۰ تومان در میادین تره بار به فروش می‌رسد.
 
مشرف در پایان نیز خاطرنشان کرد: تمامی اقلام میوه با ۳۰ درصد افزایش قیمت در بازار میوه و تره بار سطح شهر عرضه می‌شود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..