معاون درمان وزیر بهداشت:

کمبودها در ادامه اجرای طرح تحول سلامت در یزد برطرف می‌شود

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کمبودهایی که در مسیر اجرای طرح تحول سلامت در استان یزد وجود دارد را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش یزدی نیوزقاسم جان بابایی  در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید صدوقی یزد اظهار داشت: یزد یک استان بزرگ از نظر حوزه درمانی است و ضمن اینکه بیماران خود را تحت پوشش قرار داده، بیماران استان‌هایی نظیر کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و برخی از استان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دهد.

 
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی یزد و حوزه درمان در این استان از شاخص‌های بسیار خوبی برخوردار است، افزود: سفر به استان یزد بیشتر به منظور بررسی روند اجرای طرح تحول سلامت انجام شده است.
 
معاون درمان وزیر یبهداشت خاطرنشان کرد: روند اجرای طرح تحول سلامت در استان یزد را پیگیری خواهیم کرد و اگر در مسیر اجرا، کمبودها، کاستی ها و مشکلاتی وجود داشته باشد، برطرف خواهیم کرد.
 
وی، وضعیت استان یزد در زمینه اجرای طرح تحول سلامت را خوب ارزیابی کرد و افزود: یزد در این راستا کلینیک‌های ویژه و خوبی احداث و تجهیز کرد و راه‌اندازی مرکز درمان سرطان نیز در راستای اجرای بهتر طرح تحول سلامت احداث شد.
 
جان بابایی عنوان کرد: این مرکز از معدود مراکز درمان سرطان در سطح کشور است که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تجهیزاتی و خدماتی دارای امکانات بسیار خوبی است.
 
وی با اشاره به شهرت استان یزد در زمینه درمان نازایی و بیماری‌های زنان و زایمان یادآور شد: بخش زنان بیمارستان‌های دولتی یزد بسیار خوب در حال خدمات‌دهی هستند و در زمینه زایمان طبیعی، آمار استان یزد شایسته تقدیر است.
 
جان‌بابایی ارائه خدمات در حوزه درمان ناباروری، قلب و عروق و … را نیز در تراز شاخص‌های وزارت بهداشت دانست.
 
معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: البته در یزد با توجه به خدماتی که به بیماران سایر استان‌ها ارائه می‌شود، کمبودهایی وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر برطرف شود و وزارت بهداشت در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی یزد همراهی خواهد کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..