راه‌اندازی مجدد قطار مسافری بندرعباس – یزد – تهران

به منظور پاسخگویی به تقاضای مسافران و خدمت‌رسانی به هموطنان در مسیر تهران - بندرعباس، قطار مسافری تهران – یزد - بندرعباس و بالعکس، دوباره راه‌اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی اداره کل راه‌آهن یزد، در راستای خدمات‌رسانی به استقبال مسافران برای سفر با قطار، با پیگیری مدیران کل مناطق مربوطه و شرکت قطارهای مسافری رجاء و برای  رفاه حال مردم استان‌های هرمزگان، یزد، تهران و سایر استان‌های در مسیر، مجددا قطار مسافری بندرعباس – یزد – تهران و بلعکس راه‌اندازی شد.

 
با راه‌اندازی این قطار شاهد افزایش تعداد سه رام قطار به صورت یک روز در میان به مقصد یزد و تهران و همچنین افزایش تعداد مسافر و نفر کیلومتر خواهیم بود.
 
قطار مذکور در مسیر تهران – بندرعباس، ساعت ۱۶:۱۰ از تهران حرکت کرده، ساعت ۲۳:۴۵ وارد یزد شده و در ساعت ۱۰:۵۵ وارد بندرعباس می‌شود و در مسیر بندرعباس به تهران نیز از ساعت ۱۵:۵۰ از بندرعباس حرکت کرده، ساعت ۳:۰۲ وارد یزد شده و در ساعت ۱۱:۰۵ وارد تهران می‌شود.
 
گفتنی است، قطار مسافری جدید تهران – بندرعباس و بالعکس، دارای ۹ سالن با کوپه های ۴ تخته است که ظرفیت دو سالن به صورت شناور جهت تهیه بلیط مسافران یزد، اختصاص یافته است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..