رییس خانه صمت یزد:

مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد رصد و ارزیابی می‌شود

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد اعلام کرد: مصوبات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان از این پس، به صورت مستمر از سوی کمیته‌ای مرکب از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی رصد و پایش می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«علی اکبر کلانتر» در اولین جلسه کمیته پایش، ارزیابی و رصد مستمر اجرای مصوبات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به این که جایگاه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در تنظیم سیاست‌های کلان اقتصاد کشور ویژه است، تشکیل این کمیته جهت پایش و ارزیابی مصوبات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.

 
وی افزود: به همین منظور  و در اجرای مصوبات هفدهمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان و تاکیدات ستاد فرماندهی کشور و استاندار یزد، در خصوص رصد و پایش مستمر نحوه عملیاتی شدن طرح‌ها و اجرای مصوبات جلسات ستاد، این مهم محقق شد و از این پس، مصوبات ستاد به صورت مستمر از سوی کمیته‌ای مرکب از نمایندگان بخش خصوصی و دولتی رصد و پایش می‌شود.
 
در ابتدای این جلسه گزارشی از میزان پیشرفت طرح‌ها و نحوه اجرای مصوبات ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی توسط معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه شد.
 
همچنین در این نشست، خانه صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شد و ساز و کار اجرایی و چگونگی پایش مصوبات و پیشرفت طرح‌های ستاد و نحوه و زمان برگزاری جلسات بعدی به تصویب رسید.
 
یادآور می‌شود؛ این نشست با حضور دشتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، دهقانی زاده معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نور الدینی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مشاهیری عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی و خانم‌ها معتمد معاون اجرایی خانه صمت و مرشدی زاده کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل خانه صمت یزد برگزار شد.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..