رییس جدید دانشگاه پیام نور میبد معرفی شد

دکتر «علیرضا پاک گوهر» در مراسمی با حضور دکتر عابسی رییس دانشگاه پیام نور استان یزد به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور میبد معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز «علیرضا پاک‌گوهر» در این مراسم با اشاره به شعار «دانشگاه تعاملی»، گفت: دانشگاه پیام نور، بستر و زمینه‌ی مناسبی برای همکاری و تعامل بیشتر  بین مدیران اجرایی شهرستان اعم از بخش صنعت، هنر و گردشگری است و می‌تواند تحول جدیدی در این بخش‌ها ایجاد کگند.

 
وی افزود:دانشگاه پیام نور میبد در کنار دو دانشگاه بزرگ شهرستان یعنی دانشگاه میبد و دانشگاه آزاد اسلامی این شهر می تواند بازوی قدرتمند دیگری در شهرستان باشد و با ورود به عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری از آسیب‌های اجتماعی جلو‌گیری کند.
 
پاک‌گوهر در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که با پشتوانه مردمی، عنایت مدیران شهری، همکاری و یک‌رنگی پرسنل و کارمندان دانشگاه و همکاری با بخش صنعت و با بکار‌گیری پتانسیل‌های مناسب، بتوان در آینده نزدیک با یک نتیجه مثبت، پیشرفت در تمام زمینه‌ها را در این دانشگاه شاهد باشیم.
 
گفتنی است، در این مراسم که با حضور فرماندار میبد و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، از  زحمات و تلاش‌های دکتر «علیرضا دهقانپور» رییس سابق این دانشگاه قدردانی شد.
 
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..