در نشست اقتصاد مقاومتی استان یزد

پیگیری رفع مشکلات مناطق گردشگری دریزد

مشکلات سیستم بانکی برای دریافت تسهیلات ،نیاز به زیرساخت ،راه دسترسی،مخابرات، برق، کمپ های گردشگری از مشکلات مطرح شده در این نشست اعلام شد

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد در بیستمین نشست ستاد راهبری و اقتصاد مقاومتی استان بررفع مسائل ومشکلات حوزه گردشگری استان در زمینه های کمپ های گردشگری وپروژه های گردشگری تاکید کرد .

 زمانی قمی در این نشست مشکلات مناطق گردشگری همچون بام تفت، مجتمع گردشگری گل بار گشت، مجتمع پاییزان ، اکوکمپ ۱۴ معصوم و سایتهای تاریخی و طبیعی ، هتل پنج ستاره مهتاب و خورشید و هتل سیب نار مطرح کرد .
 استاندار یزد با اشاره به اینکه حوزه گردشگری از محورهای توسعه و پیشرفت استان به شمار می رود گفت: گردشگری برخی از مشکلات ما مانند بیکاری را حل وفصل کرده و باعث ورود سرمایه های جدید به استان می شود.
 زمانی قمی افزود:حوزه گردشگری از مزیت های استان به شمار می رود که  همه دستگاهها  باید در چهارچوب قانون برای تقویت ان تلاش کنند.
 استاندار یزد خواستار تقویت حوزه گردشگری استان بر اساس ساختار فرهنگ وبومی استان شد و افزود: با برنامه ریزی دقیق ومنطقی باید مشکلات حوزه گردشگری استان را شناسایی وبرای حل انها راهکارهای منطقی ومناسب  پیدا کرد.
 مشکلات سیستم بانکی برای دریافت تسهیلات و واگذاری زمین به سرمایه گذاران حوزه گردشگری،نیاز به زیرساخت ،راه دسترسی،مخابرات، برق، کمپ های گردشگری از مشکلات مطرح شده در این نشست اعلام شد .
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..