امیدآفرینی اجتماعی عبور از تحریم ها را تسهیل می کند

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به فشارهای آمریکا و ایجاد مشکلاتی در مسیر اهداف جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:امید آفرینی و نشاط اجتماعی عبور از تحریم ها را تسهیل می کند.

به گزارش یزدی نیوزنشست هم اندیشی و برنامه ریزی دستگاه های اجرایی و نهادهای موثر فرهنگی و هنری استان ویژه گرامیداشت هفته وحدت بر مبنای  تقویت همدلی و نشاط اجتماعی با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت:با توجه به فشارهای آمریکا و هدف قرار دادن جایگاه اقتصادی کشور به ابزار تحریم، افزایش امید به آینده برای عبور از شرایط سخت و حفظ اقتدار و جایگاه بین المللی کشور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. 
«محمد علی طالبی» اظهار داشت: با افزایش نشاط اجتماعی امیدآفرینی در جامعه نیز تحقق می یابد و در این مقطع زمانی با توجه به مناسبت هایی از جمله ماه ربیع الاول،گرامیداشت هفته وحدت و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می توان با برنامه ریزی مناسب فضایی مردمی و پویا را رقم زد.
طالبی افزود:تلفیق مناسبت های مذهبی و انقلابی در برنامه های پیش رو با هدف تقویت همدلی و نشاط در بخش های مختلف جامعه با مشارکت مردم، تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای موثر اثرات مثبتی به همراه دارد و در انسجام داخلی برای عبور از مشکلات اثرگذار است. 
وی خاطرنشان کرد:تهیه جدول زمانبندی برنامه های متنوع در بخش های مختلف استان و اطلاع رسانی مجازی و مکتوب برای زمینه سازی مشارکت و حضور اقشار مختلف در برنامه ها نیز اهمیت و نیازمند توجه می باشد.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان گفت:لازم است این نوع برنامه ها تداوم داشته و فعالیتی دائمی در حوزه نشاط اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و از سوی دیگر توجه به مخاطبان خاص دستگاه های اجرایی از جمله بهزیستی،کمیته امداد و نهادهای حمایتی نیز ضرورت دارد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..