عضویت ۲۲ هزار نفر در صندوق بیمه روستایی دراستان یزد

از این تعداد ۲هزارو ۶۲۶سرپرست خانوار هستند که در حال دریافت انواع مستمری این صندوق می باشند

به گزارش یزدی نیوزمدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت:در حال حاضر در استان یزد ۲۲هزار نفر بیمه شده داریم که از این تعداد ۲هزارو ۶۲۶سرپرست خانوار در حال دریافت انواع مستمری این صندوق هستند.

حسن ابراهیمی  در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی بافق از لزوم بیمه شدن تمامی سرپرست های خانوار خبر داد و افزود:به دنبال این هستیم که با کمک نهاد و سازمان های وابسته به جامعه روستایی بتوانیم تمامی افراد سرپرست خانوار را به نحوی وصل این بیمه کنیم.
وی  گفت:سعی می شود که در آینده هیچ کدام از افراد مشتمل،فاقد بیمه نباشند و بتوانند از انواع مستمری بگیران و خدمات بهره مند شوند.
ابراهیمی با اشاره به  اینکه در حال حاضر در استان ۲۲هزار نفر بیمه شده وجود دارد تصریح کرد:از این تعداد ۲هزارو ۶۲۶سرپرست خانوار هستند که در حال دریافت انواع مستمری این صندوق می باشند.
 مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت :صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر یکی از ۴صندوق بیمه عمومی کشور است که در راستای بهره مندی کشاورزان،روستائیان،عشایر و ساکنان شهرهای زیر۲۰هزار نفر که فاقد بیمه بازنشستگی هستند تشکیل شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..