معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

استان یزد می‌تواند پایلوت اجرای فعالیت های بنیادی باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در دیدار با معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی، گفت: استان یزد با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند پایلوت اجرای فعالیت‌های بنیادی در حوزه های مختلف، به ویژه حوزه اقتصادی باشد.

به گزارش یزدی نیوز"علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در دیدار با "حسین میرشجاعیان حسینی" معاون‌ امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: دولت ‌تدبیر و امید با وجود تمام سختی‌ها و محدودیت های موجود در ارائه مجوزهای کسب و کار، فعالیت‌های بنیادی زیادی را با استفاده از مدل‌های موفق دنیا ارائه کرده است.

زینی وند ادامه داد: کارهای بنیادی که از ابتدای دولت تدبیر و امید در وزارت امور اقتصادی و دارایی شروع شد در واقع ناشی از تجربه‌های انباشته‌شده در کشور است.
وی با بیان اینکه یکی از این ابتکارهای بسیار خوب، ایجاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری بود، ا‌فزود: استان یزد نیز با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل هایی که دارد می‌تواند به‌عنوان پایلوت در اجرای کارهای بنیادی به ویژه در حوزه اقتصاد مورد توجه قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطرنشان کرد: یزد به دلیل حضور بخش خصوصی قوی و باتجربه در سال‌های اخیر در مسیر صدور بخشنامه‌هایی که در وزارت صنعت، ‌معدن و تجارت برای نجات کشور از سردرگمی‌ها انجام شده، نقش‌ مهم و تاثیرگذاری داشته است.
زینی وند در پایان سخنان خود با اشاره به برخی ضعف ها در مأموریت‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی، گفت: در وزارت امور اقتصادی ‌و دارایی کارهای اساسی و بنیادی بسیاری مانند شاخص‌های ارزیابی، ‌رقابت پذیری و شاخص‌های پایش و ایجاد سامانه ها انجام‌شده که قابل‌ تقدیر است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..