سرپرست جدید مخابرات منطقه یزد معرفی شد معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه یزد با حضور مدیران شرکت مخابرات ایران برگزار شد .

به گزارش یزدی نیوزدر این مراسم که با حضور «یافتیان» عضو هیئت‌ مدیره شرکت، «شیوا» مدیر کل دفتر مدیر عامل، «بیدخام» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه یزد برگزار شد، «محمدرضا زارع ده آبادی» به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه یزد معرفی و از خدمات چندین ساله «مهدی مقوم» در این سمت تجلیل شد . 

 
«مهدی مقوم» مدیر عامل سابق مخابرات یزد در این مراسم گزارشی از عملکرد مخابرات در طول دوره ۱۴ سال خدمت خود ارائه و بیان کرد: اولویت و منافع مخابرات را به منافع شخصی خود در این مدت ترجیح دادم و از همه همکاران در همه حوزه‌ها طلب حلالیت می‌کنم . 
 
«محمدرضا زارع ده آبادی» سرپرست جدید مخابرات منطقه یزد هم با قدردانی از زحمات مدیر عامل قبلی، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و کمک همکاران بتواند در راستای منافع شرکت و خدمت به مردم گام بردارد . 
 
در حکم ابلاغی از سوی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به سرپرست مخابرات منطقه یزد، بر ضرورت حمایت جدی از صنایع داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی به‌ منظور بهره‌گیری حداکثری از کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه و ارتباط مؤثر با مدیران و کارشناسان زیرمجموعه با هدف ارتقای کارایی و اثربخشی کارکنان تأکید شده است . 
 
همچنین در این حکم بر نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در سطح منطقه به‌منظور جلب و افزایش مستمر سطح رضایتمندی مشتریان همگام با سیاست‌های کلان شرکت مخابرات ایران و اتخاذ تدابیر و روش‌های ابتکاری برای کاهش هزینه‌های غیرضرور به‌منظور افزایش درآمدهای منطقه اشاره ‌شده است . 
 
«سید مجید صدری» مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این حکم ضمن اشاره به لزوم رعایت شفافیت، صحت و امانت در فرایند مدیریت امور اجرایی مخابرات منطقه، تسریع در اتخاذ تصمیمات بهینه و ایفای شایسته و مقتدرانه تصمیم‌ها و تعامل موجه با مسئولین و مقامات ارشد استان به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق درخواست‌ها و نیازهای بخش‌های مختلف را خواستار شده است.
 
در حکم مذکور همچننی بر اجرای دقیق برنامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران به‌ویژه در حوزه‌های راهبرد و توسعه کسب‌وکار، فنی، مالی، تجاری و منابع انسانی و ارائه به‌موقع گزارش‌ها و بازخوردهای لازم به جهت رفع نارسایی‌ها و جبران سریع عقب‌ماندگی‌های احتمالی تأکید شده است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..