نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

‌استاندار یزد منشا اقدامات ارزنده‌ای در استان بود

"آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد‌ با بیان اینکه "محمود زمانی قمی" استاندار یزد منشا اقدامات ارزنده‌ای در استان بود، گفت: ایشان درک درست و مناسبی از مسائل مختلف از جمله در حوزه دین، فرهنگ، اخلاق و معرفت داشت.

به گزارش یزدی نیوزششمین نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور "آیت‌الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار، "عباس حیدری" سرپرست فرمانداری یزد، روستای کارگروه‌ها و اعضای ستاد در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد.

"آیت‌الله محمدرضا ناصری" ‌در این نشست با بیان اینکه دشمن در طول ۴۰ سال گذشته، تمام دشمنی‌های خود را انجام داده و از هیچ اقدامی دریغ نکرده است، بیان کرد: دشمن از جنگ تا تحریم‌های دوران جنگ علیه ملت ایران اعمال کرد و تا امروز که در تلاش برای ایجاد مشکلات اقتصادی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: اگر یاری خداوند متعال نبود، هیچ کشوری نمی‌توانست در برابر ضربه‌های دشمنان مقاومت کند بنابراین انقلاب اسلامی ایران و ملت سرافراز ایران همواره دست یاری خدا را به همراه داشته اند.
آیت الله ناصری با اشاره به شرایط سخت دوران جنگ تحمیلی، ‌ادامه داد: از آنجا که نیت و کار برای رضای خدا بود، حضرت امام خمینی (ره) نیز خدایی می‌اندیشید و هدف از جنگ نیز صیانت از دین خدا بود، ‌پروردگار متعال نیز کمک کرد و اکنون ۴۰ سال است که ملت ایران به رغم توطئه های مختلف سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی، مقاوم ایستاده است.
وی خاطرنشان کرد: آن زمان همه حرکت جهادی داشتند و کسی به دنبال مقام، پست و حزب‌بازی نبود و با وجود اینکه دشمن قدارتر و قدرتمندتر بود، توکل به خدا و وحدت ما را به پیروزی رساند.
‌امام جمعه یزد گفت: امروز شرایط بدتر از آن زمان نیست زیرا هم نیرو و توان داخلی و هم قدرت نظامی داریم و هم پیشرفت کرده ایم بنابراین می توان محکم‌تر ایستاد و دشمن را مجبور به عقب نشینی کرد.
آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از اینکه استاندار یزد تا چند وقت آینده استان یزد را ترک خواهد کرد، ناراحت هستیم زیرا ایشان منشأ اقدامات ارزنده ای در استان بودند و امیدواریم بعد از رفتن ایشان از استان، باز هم شاهد کمک‌ها و همراهی‌هایشان باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: استاندار یزد درک درست ‌و مناسبی از مسائل استان در حوزه های مختلف ازجمله در حوزه دین، فرهنگ، حوزه های علمیه، اخلاق، معرفت، آب، دستگیری از مستمندان و … داشت و این درک درست، بسیاری از امور را به شکل بهتری پیش برد که امیدواریم این ویژگی در مدیریت آینده استان نیز تکرار شود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..