اکران و تحلیل «افسون گل سرخ» در حوزه هنری یزد

فیلم داستانی «افسون گل سرخ» به کارگردانی سیدمجتبی حسینی، اول آبان‌ در حوزه هنری یزد اکران و تحلیل می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز ،«علیرضا غفاریان» مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد گفت: در شصتمین جلسه اکران و تحلیل فیلم این مرکز، فیلم بلند «افسون گل سرخ» ساخته سیدمجتبی حسینی ‌ـ‌نویسنده و فیلمساز یزدی‌ـ پخش و با حضور کارگردان و اهالی سینما تحلیل می‌شود .

 
وی با بیان این‌که از نیمه دوم سال‌جاری، اکران و تحلیل آثار بلند سینماگران یزدی نیز در دستور کار باشگاه فیلم حوزه هنری استان قرار گرفته، افزود: «افسون گل سرخ» به عنوان اولین تجربه نویسندگی و کارگردانی سیدمجتبی حسینی با موضوع اجتماعی به مدت ۷۳ دقیقه روی پرده می‌رود.
 
این ‌فیلم داستان زندگی دختری به نام شیرین را روایت می‌کند که پدر و مادرش در حال جدا شدن هستند و از طرفی او نگران سرپرستی خواهرش است. بعد از مشکلاتی که برای شیرین به وجود می‌آید تصمیم به مهاجرت می‌گیرد تا اینکه در طول مسیر با فردی به نام پارسا آشنا می‌شود
 
شهرام عبدلی، سمانه پاکدل، مصطفی اعلایی، مهدی بقاییان، بیتا کریمخانی، سام یکتا، الهه شاه‌حسینی، عاطفه هادی، امیر جلالی، غلامرضا اصانلو و حسن زارع در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند .
 
از دیگر عوامل فیلم می‌توان به مدیر تصویربرداری: عباس عسگری، طراح صحنه: علیرضا شهسواری، تدوین: لیدا جهانگیری، صدابردار: علیرضا افخمی، طراح لباس: آصفه صانعی، طراح گریم: آتش حقیقی، مدیر تولید: شهرام صمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی عراقچی، منشی صحنه: عاطفه هادی، موسیقی: علی امیدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: امیر جلالی و طراح پوستر: یلدا منتظری اشاره کرد .
 
«افسون گل سرخ» به تهیه‌کنندگی محمد بصیری با مشارکت حوزه هنری یزد در سال ۱۳۹۲ تولیدشده است .
 
سیدمجتبی حسینی متولد ۱۳۵۷در شهر یزد، فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه جامع رسانه تهران است. او علاوه بر ساخت فیلم بلند «پنج»، کارگردانی چندین فیلم کوتاه داستانی و مستند از جمله «گل انار»، «چرچین»، «باروی خورشید و خشت»، «مردی از گوشه خیابان» و «دموکراسی در لوکیشن آشپزخانه» را در کارنامه دارد که برخی از آن‌ها با مشارکت حوزه هنری یزد تولید شده است .
 
«افسون گل سرخ» سه‌شنبه یکم آبان‌ماه، ساعت ۱۸در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی اکران و بررسی می‌شود .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..