رییس شورای شهر یزد تأکید کرد:

لزوم استفاده بهینه از ظرفیت گردشگری یزد برای توسعه اقتصادی

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که ظرفیت گردشگری این استان فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است،‌گفت:‌ اصلاح شیوه‌های اجرایی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های توسعه‌ای یزد ضروری است.

به گزارش یزدی نیوز،«غلامعلی سفید» در ۱۰۵ جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تمام اعضا برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن روز صادرات، اظهار کرد:‌ افزایش ظرفیت اشتغال و توسعه اقتصادی مستلزم توجه جدی به مقوله صادرات است.

 
وی افزود:‌ جهش‌های صادراتی درست در زمانی رخ می‌دهند که ارزش پول یک کشور پایین می‌آید و این یکی از شرایط مطلوب برای توسعه صادرات در ایران است که باید بیش از پیش توسط مسئولان ارشد نظام مدیریت شود.
 
رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه گردشگری را از دیگر فرصت‌های توسعه اقتصادی در کشور دانست و گفت:‌ شهر جهانی یزد ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد و استفاده از این مهم نقشی  اجتناب ناپذیر در توسعه اقتصادی استان و کشور ایفا می‌کند.
 
سفید از دست دادن فرصت استفاده از دو محور توسعه اقتصادی نظیر توسعه صادرات و گردشگری را یکی از الزمات اجرایی برای مدیران ارشد استان و کشور عنوان کرد و ادامه داد:‌ تدوین برنامه راهبردی و منسجم برای توسعه اقتصادی در شرایط فعلی ضروری است.
 
این مسئول عیب‌یابی و اصلاح شیوه اجرایی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای استفاده بهینه از فرصت‌های توسعه اقتصادی در استان و کشور دانست و بیان کرد:‌ توسعه همه جانبه کشور به مشارکت اقشار مختلف نیاز دارد. 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..