امام جمعه ابرکوه مطرح کرد؛

اجتماع اربعین خنثی‌کننده طرح اسلام‌هراسی و شیعه هراسی صهیونیست‌ها

امام جمعه ابرکوه گفت: اجتماع پرشور اربعین می تواند خنثی ‌کننده طرح آمریکایی ـ صهیونیستی اسلام هراسی، شیعه هراسی و یا ایران هراسی باشد و حیله دشمنان اسلام را به خودشان بازگرداند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده روی اربعین بزرگترین اجتماع نه تنها شیعیان بلکه مسلمانان جهان پس از حج است و دشمنان از این اجتماع واهمه دارند.

 
وی بیان کرد: همین واهمه دشمنان سبب شد تا تفاله‌های پس‌مانده از حزب بعث با توطئه‌های آمریکا، با پهن کردن بستر فتنه در بصره، مانع حضور زائرین ایرانی در عتبات عالیات و انجام راهپیمایی باشکوه اربعین شوند.
 
حسینی ادامه داد: خوشبختانه مردم بصره با بصیرت و آگاهی به سرعت بساط فتنه را جمع کردند و امیدواریم حضور مسلمانان و شیعیان از تمام نقاط کشور اسلامی ایران و دیگر کشورهای مسلمان جهان، حماسه ای دیگر از حضور حسینی خلق کند و یک بار دیگر پوزه مستکبران جهان را به خاک بکشد.
 
وی تاکید کرد: به طور قطع حماسه اربعین می تواند حلقه اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) و پیوند دهنده قومیت‌ها، ملیت‌ها، نژادها و مذاهب مختلف در جهان اسلام باشد.
 
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: اجتماع پرشور اربعین همچنین می تواند خنثی ‌کننده طرح آمریکایی ـ صهیونیستی اسلام هراسی، شیعه هراسی و یا ایران هراسی باشد و حیله دشمنان اسلام را به خود آنها بازگرداند.
 
حسینی با ابراز خرسندی از اینکه سنت پیاده‌روی زیارت اربعین، به سنتی نو و پدیده ای جهانی تبدیل شده است، افزود: امروز جهان مبهوت ابهت این اجتماع و عظمت پیروان مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصاد و صنعت کشور مشاهده می شود، اظهار داشت: این سئوال مطرح است که چرا تولیدات داخلی همچون خودرو ملی باید به سه برابر قیمت تمام شده عرضه شود و در این میان منافع چه کسانی تأمین می‌شود که در برابر این آشفته ‌بازار مماشات می‌کنند.
 
حسینی بر لزوم جمع شدن بساط این آشفتگی‌های اقتصادی و بی‌ثباتی‌های بازار تاکید کرد و افزود: مسئولان امر باید به شکل جدی تری در این عرصه ورود کنند.
 
امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرگ خاشقچی تصریح کرد: تمام دنیا به ‌سادگی با مرگ جنجال‌ برانگیز خاشقچی به ماهیت رژیم خون‌خوار سعودی پی برد که چگونه کنسولگری این کشور در ترکیه، به سلاخ‌خانه تبدیل شده و جالب اینجاست که آمریکا و اتحادیه اروپا  این جنایت را محکوم نکرده‌اند زیرا هنوز زود است که این گاو شیرده را بکشند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..