شهردار بافق خواستار شد:

پرداخت بدهی معادن به شهرداری برای عدم اختلال در اجرای طرح‌های شهری

شهردار بافق با اشاره به اجرای 12 طرح عمران شهری در نیمه دوم سال جاری، پرداخت بدهی معادن به شهرداری در راستای عدم اختلال در اجرای طرح‌ها با توجه به کسری بودجه نیمه اول امسال را خواستار شد .

به گزارش یزدی نیوز«سید علی نوروززاده» با اشاره به این که طرح‌های مذکور در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی تعریف شده است، اظهار کرد: اجرای سه طرح در حوزه راه و ترافیک، سه طرح روشنایی معابر، دو طرح آبرسانی و آبیاری مکانیزه فضای سبز، دو طرح مرمت ابنیه تاریخی و فرهنگسرا و همچنین  دو طرح در قالب پارک تفریحی از جمله طرح‌های برنامه ‎ ریزی شده برای تکمیل تا قبل از پایان سال ۹۷ است .

 
وی با بیان این ‌که شهرداری بافق با مشکلات مالی و کسری بودجه در شش ماه ابتدای سال جاری مواجه بوده است، ابراز امیدواری کرد که شهروندان بافقی در هر ماه شاهد افتتاح یک طرح توسعه‌ای شهر باشند.
 
به گفته وی، البته مجموعه معادن شهرستان نیز با توجه به حکم قانون باید نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شهر و شهرداری بافق اقدام کنند تا در پیشرفت برنامه‌های اجرایی شهر خللی بوجود نیاید . 
 
شهردار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره‌برداری از هشت طرح مهم شهرداری در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی با اعتبار بیش از ۴۰ میلیون تومان، خاطرنشان کرد: ساخت میدان شیخ محمدتقی بافقی و المان  مربوط به آن، پارک‌های  شاهد و کوثر، بازسازی محور تاریخی حوض بازو از عمده‌ترین این طرح‌ها بودند . 
 
نوروززاده در پایان از طرح‌های روکش آسفالت معابر از جمله لاین شرقی بلوار وحشی بافقی، ایجاد زمین فوتبال با چمن مصنوعی، جایگاه چند منظوره استقبال، ساماندهی کشتارگاه دام، زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی به چاه‌های آب و ایجاد مجتمع گاو شیری را از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری ذکر کرد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..