تعیین تکلیف وضعیت مسکن معلولان بافق_بزودی

مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت:وضعیت مسکن مهر معلولان بافقی طی 10روز آینده مشخص می شود.

به گزارش یزدی نیوزاواخر خرداد ماه سال جاری ساکنان برخی از منازل مجتمع آپارتمانی ۴۰واحدی مسکن مهر معلولان بافق به علت ترک خوردگی دیوارها و ساختمان این منازل اقدام مسئولان برای رفع این مشکل را خواستار شدند.

 
بارها این موضوع پیگیری و اظهارونظرهای متفاوتی برای علت این مشکل ارائه و قول هایی هم به معلولان ساکن این منازل داده شد.
 
برخی از معلولان ساکن این مجتمع منازل خود را بدلیل ناامن بودن تخلیه وترک کرده اند.
 
پس ازاقدامات انجام شده در طول این مدت معاون عمرانی استاندار یزد ، مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار بافق و جمعی ازکارشناسان دفتر فنی استانداری در بازدید از این مجتمع آپارتمانی آخرین نتایج را برای رفع این مشکل بررسی کردند.
 
مدیرکل بهزیستی استان یزد بر لزوم بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر معلولان بافقی تاکید کرد و گفت:سعی شده در این رابطه به افراد آسیب دیده کمک شود و با هماهنگی با بانک های مربوطه به اقساط معوقه مجموعه کمک می شود.
 
جلیل عفتی با بیان اینکه در این بازدید علل آسیب های وارد شده بر ساختمان ها بررسی شد افزود:نقض در کار پیمانکار مجموعه و صحیح بودن واگذاری زمین از نظریه های کارشناسی مطرح شده در این رابطه است.
 
وی ادامه داد:این آسیب ها طی ۱۰روز آینده باهمکاری بخش خصوصی و یا پیمانکار بر طرف می شود و اگر پروژه دارای نقض باشد بازسازی می شود.
 
مدیرکل بهزیستی استان یزد با تاکید براینکه باید آسیب ها شناسایی شود تا از اتفاقات در آینده جلوگیری شود گفت:با بررسی کارشناسی های صورت گرفته میتوان مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف کرد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..