ارتقای معنویت و بصیرت انقلابی کارکنان ناجا

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا : ارتقای معنویت و بصیرت انقلابی کارکنان ناجا و خانواده های آنها ماموریت اصلی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا است.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام ادیانی در همایش فدائیان ولایت که در محل ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد با بیان این مطلب افزود: پیاده سازی موازین شرعی از ماموریت های دیگر این سازمان است.

 
حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه  برای رسیدن بدین منظور یک گروه فقهی از فقهای برجسته در ناجا شکل گرفته است افزود:اگر بتواینم موازین شرعی را در تمام  تار و پود  این نیرو پیاده کنیم قطعا گام بزرگی در جهت نیروی انتظامی مطلوب بر داشته ایم.
 
 
 وی آشنا سازی بیش از بیش پلیس برای برخورد حکیمانه با مردم را از دیگر ماموریت های این سازمان برشمرد و افزود: بدین منظور دوره های حکمت با محوریت برخورد حکیمانه در حال برگزاری است.
 
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا  با اشاره به برقراری امنیت در جامعه  باهمکاری نیروهای پرتلاش ناجا گفت: حفظ ارزشها و خدمت به مردم  از وظایف دیگر این نیرو است.
 
 
همایش فدائیان ولایت با حضور جمعی از  فرماندهان  و کارکنان  نظامی و انتظامی استان با هدف تجدید پیمان با رهبرمعظم  انقلاب و افزایش بصیرت افزایی برگزار شد.
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..