معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

اولویت بندی پروژه های عمرانی بر مبنای توجیه فنی و مطالبات مردمی صورت گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر پیگیری اعتبارات زیرساختی و عمرانی استان از سوی دستگاه های اجرایی موثر گفت: اولویت بندی پروژه های عمرانی بر مبنای توجیه فنی،اقتصادی و مطالبات مردمی صورت گیرد.

به گزارش یزدی نیوزجلسه بررسی پروژه های ملی پیوست قانون با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، نماینده مردم شریف شهرستان های ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی،فرمانداران پنج شهرستان و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل شد.

 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بیان کرد:لازم است در کنار اقدامات انجام شده توسط استانداری، پیگیری هایی از سوی تمام دستگاه های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز  صورت گیرد تا اعتبارات قابل قبولی در حوزه های زیرساختی و عمرانی برای استان تحقق یابد.
 
«محسن صادقیان» افزود: جذب اعتبارات مربوط به پروژه های ملی پیوست قانون نیز نیازمند پیگیری بیشتر در سطح وزارت خانه های مربوطه است و باید اقدامات لازم و ارائه گزارشی مناسب قبل از تصمیم گیری نسبت به بودجه کشور به نهادهای موثر ارائه شود.
 
صادقیان بر ضرورت اولویت بندی پروژه های عمرانی بر مبنای توجیه فنی،اقتصادی و مطالبات مردمی اشاره و گفت:تعریف پروژه جدید در سطح ملی نزدیک به یک سال زمان نیاز دارد و در حال حاضر تمرکز  بر پیگیری اعتبارات برای تکمیل پروژه های ملی فعال پیوست قانون در استان است.
 
سپس نماینده مردم شریف ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:رایزنی برای تقویت بودجه عمرانی و افزایش اعتبارات پروژه های ملی پیوست قانون به ویژه در شهرستان های محروم مغفول مانده است و امیدواریم با شناسایی این پروژه ها و انجام پیگیری های لازم این امر بهبود یابد.
« محمدرضا صباغیان» افزود:در اولویت دوم نیز بر اساس نیازسنجی و کاستی های موجود در هر شهرستان پروژه هایی بر مبنای نگاه کارشناسی و گزارش های کامل توسط فرمانداران و دستگاه های اجرایی پیشنهاد و از سوی مسئولان و اثرگذاران استان در بخش های مختلف ارائه و تا حصول نتیجه پیگیری شود.
 
گفتنی است در این جلسه فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی گزارشی از وضعیت پروژه های مربوط به آب ،بهداشت و درمان،میراث فرهنگی و راه در شهرستان های ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز را ارائه و با هم اندیشی صورت گرفته، پیگیری این موضوع  با نگاه ملی در دستور کار قرار گرفت.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..