مسئولان رفع مشکلات کشور را وابسته به ارتباط با بیگانگان ندانند

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: مسئولان نباید رفع شدن مشکلات کشور را وابسته به ارتباط با بیگانگان بدانند.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه حرکت امام حسین(ع) برای ما بیش از ۱۰۰ درس دارد اظهار داشت: بعضی خیال می‌کنند کسی که همیشه دنبال نماز و روزه و دعا باشد و کاری به دیگر موارد نداشته باشد همه چیزش درست و کامل است.

 
وی با بیان اینکه این فرد ممکن است مومن باشد ولی مومن انقلابی که مد نظر امام حسین(ع) است نخواهد بود بیان کرد: یک نوع تقوا و عبادت را ما در طول تاریخ اسلام داشتیم که نمونه آن در محمدبن عمر بود که به امام علی(ع) رای نداد و امام حسین(ع) را هم به بیعت با یزید و نشستن در مسجد و نماز و قرآن خواندن دعوت می‌کرد.
 
امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه نوع دیگر مومن امام حسین(ع) که مرگ با عزت را بهتر از ذلت در برابر ظالم می‌داند عنوان کرد: یکی از درس‌های حرکت امام حسین(ع) لزوم نجات بندگان از جهنم بود و امام حسین(ع) به وسیله این حرکت هدف از زندگی را برای همه بیان کرد.
 
ناصری یزدی تصریح کرد: امروز این وظیفه همه حکومت‌های اسلامی است که در رابطه با تبلیغ و ترویج دین و نجات مسلمین و مومنین حرکت کنند و ارزش‌ها را در برابر بی‌ارزشی‌ها حفظ نمایند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد به چهلمین سال انقلاب اشاره و عنوان کرد: دشمنان ۴۰ سال است که در حال توطئه‌ها و فتنه علیه ملت ایران هستند ولی خداوند انقلاب را از گزند دشمنان حفظ کرده است.
 
وی تصریح کرد: عربستان سعودی تا به الان هزاران میلیارد دلار خرج کرده و تمام سناتورها و سیاستمداران آمریکایی و غربی را پر کرده و به آنها میلیاردها دلار داده و خداوند با موضوع یک خبرنگار آبروی آنها را در جهان می‌برد.
 
امام جمعه یزد ادامه داد: یک خبرنگار عربستانی را در سفارت ترکیه آنها می‌گیرند و مشخص نیست که او را کشته‌اند و چه بر سر او آورده‌اند و بیان می‌شود که ۵ میلیارد دلار به دولت ترکیه وعده داده که این موضوع را بپوشاند.
 
ناصری یزدی عنوان کرد: هرچقدر هم پول و طلا هزینه انجام شود اما خواست خداوند بر کاری نباشد به هیچ عنوان این کار محقق نمی‌شود ولی کاری که خداوند مقدر کرده باشد را هم به هیچ عنوان نمی‌توان کنار گذاشت.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: همین ترامپ هم خیز گرفته بود که پس از به ریاست دوره‌ای سازمان ملل رسیدن، هر کاری می‌تواند علیه ایران انجام دهد و اسرائیل را هم برای این منظور تقویت کرده بود که ایران را در منگنه بگذارد و در تحریم‌ها و برنامه‌هایش فشارهای زیادی به ایران وارد کند.
 
وی با اشاره به اینکه واهمه‌هایی هم در داخل کشور نسبت به این هدف ترامپ وجود داشت بیان کرد: از آنجایی که خداوند با نظام و انقلاب است، ترامپ در اولین سخنرانی‌اش سعی داشت خودش را تثبیت کند و بالاتر از همه جلوه دهد تا هر کاری می‌خواهد بکند ولی در اولین سخنرانی‌هایش همه او را مسخره کردند.
 
امام جمعه یزد بیان کرد: از روزهای ابتدایی انقلاب تاکنون خداوند متعال در توطئه‌های دشمنان به گونه‌ای نقشه‌های آنها را نقش برآب کرد و فتنه‌هایشان را به خودشان برگرداند که هیچ کسی فکرش را هم نمی‌کرد و به هیچ عنوان در معادلات آمریکایی‌ها نمی‌گنجید.
 
ناصری یزدی با بیان اینکه الان هم اگر ما در مسیر حق قرار گیریم خداوند به ما کمک می‌کند گفت: الان مشکلات در کشور ما وجود دارد و مردم هم در سختی‌ها قرار گرفته‌اند و همانطوری که باید مردم در برابر این کم و کاستی‌ها صبور باشند، مسئولان هم باید بیشتر و جدی‌تر برای رفع مشکلات قدم بردارند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: نباید مسئولان رفع مشکلات کشور را به واسطه ارتباط با دشمنان بدانند، ما باید به خودمان وابسته باشیم و با تکیه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی خودمان، آنچه برای تولید و اشتغال در کشور نیاز داریم را تولید و تامین کنیم تا مشکلات کشور برطرف و اقتصاد مقاومتی محقق شود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..