پرداخت ۲ میلیاردی تسهیلات بهسازی به واحد های مسکونی در میبد

این مبلغ در راستای اجرای پروژه های عمران روستایی واگذاری زمین، پرداخت تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی در جهت توسعه پایدار در روستاها پرداخت شده است .

به گزارش یزدی نیوزسرپرست اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان میبد گفت: تعداد ۱۱۵ فقره تسهیلات ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی روستایی در میبد به ارزش ۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

 
سیدحسین موسوی افزود : این مبلغ در راستای اجرای پروژه های عمران روستایی واگذاری زمین، پرداخت تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی در جهت توسعه پایدار  در روستاها ارائه شد..
می باشد به نحوی که روستاها مکان مناسب تری برای زندگی، فعالیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روستا است.
وی اشاره کرد : سال گذشته بیش از ۱۵۰ قطع مسکونی به متقاضیان واگذار شده و ۱۶۰ فقره سند مالکیت خانه های مسکونی روستایی اخذ شده است.
موسوی گفت : بهسازی معابر روستایی مزرعه کلانتر به صورت سنگ فرش به مساحت هزار متر مربع و با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال، جداره سازی بافت تاریخی روستای حسن آباد به مساحت ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال، شروع احداث بخشی از پارک روستای درین به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال و پیاده رو سازی در روستای سورک به مساحت ۳۵۰ مترمربع بخشی از اقدامات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای شهرستان میبد در سال گذشته است.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..