موکب‌های یزد در مرزها و شهرهای نجف، کربلا و سامرا خدمت‌رسانی می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ماموریت یزد در خدمت‌رسانی به زائران اربعین را در مرزهای ایران و عراق و شهرهای کربلا، نجف و سامرا دانست.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در نشست ساماندهی مشارکت‌های خیرین ستاد اربعین حسینی استان یزد که در استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: استان یزد هر سال اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه پشتیبانی و ارائه خدمات به زائران اربعین امام حسین(ع) انجام می‌دهد.

 
وی با اشاره به اینکه سعی شده این خدمات در بهترین قالب و با نظم ارائه شود تصریح کرد: استان یزد امسال عهده‌دار مسئولیت‌هایی در مرز ایران و عراق، شهرهای نجف، کربلا و سامرا است که این وظایف توسط ستاد مرکزی اربعین حسینی به استان محول شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اینکه همه مصمم هستند که این وظایف به خوبی و با بالاترین کیفیت انجام شود گفت: دستورالعمل و شرح وظایف در این زمینه به صورت کامل مشخص و اعلام شده است.
 
طالبی تصریح کرد: در راستای ایجاد نظم و مدیریت در فعالیت‌ها و نتیجه بخشی هرچه بیشتر آن، ستاد بازسازی عتبات عالیات به عنوان محور جذل و جلب مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیرین فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.
 
جانشین ستاد اربعین حسینی استان یزد با اشاره به اینکه تعداد زیادی از موکب‌های یزدی این حرکت بزرگ توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد ساماندهی شده‌اند خاطرنشان کرد: قطعا افرادی که در این حرکت به زائران کمک می‌کنند ثواب و اجر بسیار زیادی را به دست آورده‌اند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عئوان کرد: خوشبختانه هر ساله مردم و خیرین بخش‌های خصوصی و شرکت‌های بزرگ کمک‌های بسیار زیادی به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه انجام داده‌اند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..