نخستین دوره آموزشی “برندسازی رمز ماندگاری” در یزد برگزار می‌شود

نخستین دوره آموزشی برندسازی رمز ماندگاری ویژه مدیران صنایع استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز از زمانی که بحث وجود ۸۰۰ نوع کالا در استان یزد توسط مسئولان به وجود آمد مباحث مختلفی در ارتباط با این موضوع که چرا چنین حجم عظیمی از تولیدات متنوع در استان یزد وجود دارد ولی نام یزد تنها با چند کالا در ایران شناخته می‌شود.

 
در این زمینه گمانه‌زنی‌ها و تفسیرهای متعددی از سوی افراد مختلف انجام شد ولی در نهایت قطع به یقین موضوعی که این روزها بیش از هر چیزی یزد به آن دارد بحث برندسازی است.
 
بسیاری از کالاهای تولیدی یزد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند ولی متاسفانه این کالاها آنچنان که باید و شاید شناخته شده نیستند و نه تنها بازار ثابت بین‌المللی بلکه بازار داخلی مناسبی هم ندارند.
 
بحث برند این روزها بحث اول رسانه‌ها و مجامع صنعتی یزد است و مباحث مختلفی در این زمینه مطرح می‌شود که بیش از هر چیز، تاکید همه کارشناسان به ضرورت توجه به بحث آموزش‌های تخصصی در حوزه برندسازی و با بهره‌گیری از متخصصین و اساتید دانشگاه در حوزه برند است.
 
در این زمینه نخستین دوره آموزشی "برندسازی رمز ماندگاری" در راستای بررسی وضعیت برند استان و همچنین ارائه توضیحات لازم در ارتباط با چگونگی فعالیت صنایع در زمینه برندسازی در یزد با تدریس داود احمدی از اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه برندسازی یزد برگزار می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..